הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: עובדי העירייה שפוטרו בעקבות סירובם להתחסן עשויים לקבל הזדמנות שנייה
דוברו של ראש העיר אישר את הדיווחים לפיהם העובדים יכולים לחזור למשרתם הקודמת באותם תנאים, אך רק במידה שיסכימו להתחסן במהלך החודשיים הקרובים

אלפי תושבי התפוח הגדול אשר פוטרו ממקום עבודתם בעיריית ניו יורק בעקבות סירובם לקבל חיסון לקורונה עשויים לקבל הזדמנות שנייה לשוב למשרתם, כך על פי הדיווחים ב'ניו יורק פוסט'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

לפי הפוסט, ביום שישי האחרון העירייה שלחה מכתבים לכלל העובדים שפוטרו כאשר סירבו להתחסן לקורונה במסגרת המדיניות העירונית שהוכרזה ע"י ראש העיר הקודם, ביל דה-בלאזיו (מדיניות שנמשכה עם כניסתו של ראש העיר הנוכחי, אריק אדמס, לתפקיד).

במכתב צוין כי העובדים יכולים לחזור לעבוד במשרתם הקודמת (ובאותם תנאי שכר), אך קודם לכן עליהם להוכיח שכבר התחסנו. לפי הדיווחים, העירייה הציבה דד-ליין ברור לעובדים: עליהם להוכיח שקיבלו את זריקת החיסון הראשונה עד סוף החודש הנוכחי (ה-30 ביוני), ואת השנייה עד ה-15 באוגוסט.

פביאן לוי, דוברו של ראש העיר, אישר את הדיווחים וסיפר: "המטרה של המדיניות הייתה ונותרה לשכנע אנשים להתחסן, ולא לפטר אותם", אמר והמשיך, "אנחנו כבר יודעים לומר בוודאות שהחיסונים הם הכלי הטוב ביותר. לכן, החלטנו לעשות מאמץ אחרון ולאפשר לעובדים שכבר פוטרו לחזור בתנאי שיתחסנו".

 

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, מוקדם יותר השנה (צילום: Getty Images)

 

כאמור, מדיניות החיסונים הוכרזה ע"י ראש העיר לשעבר ביל דה-בלאזיו ונכנסה לתוקף עוד לפני שסיים את כהונתו. רבים סברו שראש העיר אדמס - מפקד משטרה בעברו - יבטל את המדיניות, אך בסופו של דבר השתכנע להשאיר אותה בתוקף.

המכתב נשלח ביום שישי האחרון לרוב העובדים, אך בעירייה הסבירו שעובדי משרד החינוך יקבלו את המכתב בהמשך הקיץ.

"אנחנו מקווים שאותם עובדים לשעבר יצטרפו ל-97% מעמיתיהם שכבר בחרו להתחסן ולשמור על משרתם", הוסיף פביאן, "למען הסר ספק, אנחנו לא מבטלים את המדיניות בשום צורה. אף אחד לא יחזור למקום עבודתו או יקבל שכר מהעירייה עד שיוכיח שהוא מחוסן באופן מלא".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE