הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום מבצע שנמשך כשנה: 13 סוחרי סמים נעצרו ע"י ה-DEA
לפי החשד, סוחרי הסמים שנעצרו במסגרת המבצע פעלו באזור ברוקלין וקווינס ומכרו את הסמים מתוך מסעדות. בנוסף, הם אף הבריחו ומכרו כלי נשק שונים, לרבות רובי סער

סוחר סמים "בכיר" ו-12 נוספים נעצרו בניו יורק במסגרת מבצע רחב היקף, שנמשך כשנה ושבו השתתפו מספר רב של גופי אכיפת חוק, לרבות משטרת ניו יורק והמנהל לאכיפת הסמים (DEA).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מהסמים שנתפסו (צילום: DEA)

 

לפי הודעת הרשויות שפורסמו אתמול (שבת), המבצע התמקד במספר שכונות בברוקלין ובקווינס שבהם נמכרו כמויות גדולות של סמים וכלי נשק. במסגרת החקירה, סוכנים סמויים החרימו סמים שונים, לרבות קוקאין והרואין, בשווי העולה על שלושה מיליון דולר.

"באמצעות אותן עסקאות, הצלחנו להחרים עשרות קילוגרמים של קוקאין ופנטניל, כמו גם כלי נשק כגון רובה סער ואף מחסניות מיוחדות", אמרו ב-DEA.

החשוד המרכזי שנעצר במסגרת הפרשה הוא נלסון קרוז בן ה-41, שככל הנראה עומד מאחורי מערך ההברחות וההפצה של הכלי נשק וסמים. כאמור, קרוז נעצר ביחד עם 12 חשודים נוספים, וכולם הובאו בפני שופט במהלך הימים האחרונים.

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

חקירת הפרשה החלה לפני כשנה, כאשר התקבל מידע לפיו מבריחי סמים משתמשים במסעדות בברוקלין וקווינס על מנת למכור את הסמים.

רשויות החוק הפדרליות השתתפו במבצע מכיוון שהחקירה חשפה שהסמים הוברחו לארצות הברית - הקוקאין הוברח מפורטו ריקו ואילו הפנטניל עשה את דרכו ממקסיקו.

סוכנים סמויים מטעם ה-DEA קבעו להיפגש עם החשודים ורכשו מהם סמים לפחות 3 פעמים. עסקאות אלו אפשרו לסוכנים הסמויים להתקרב לחשודים, ובהמשך הם גם רכשו כלי נשק.

"אנחנו נלחמים נגד הברחת כלל הסמים, אך בייחוד פנטניל שהינו סם ממכר וקטלני ביותר. החקירה הזו מדגישה עד כמה מסוכן ברחובות כאשר מבריחי סמים משתמשים בכלי נשק על מנת לפזר את הסמים בקהילות שלנו", אמרו ב-DEA.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE