הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מרוששת": אמבר הרד נתפסה קונה בגדים ברשת 'הכל בזול'
אולי היא תרים פשוט GoFundMe? הרד חייבת עתה מיליוני דולרים לג'וני דפ, האם זה מסביר את ביקורה בכלבו TJ Maxx הידוע במחיריו העממיים?

נראה שאמבר הרד סופרת פרוטות עכשיו כשעליה לשלם לבעלה לשעבר ג'וני דפ פיצויים בסך 8.4 מיליון דולר. כוכבת "אקווהמן" נצפתה בחנות הכלבו המוזלת TJ Maxx בהמפטונס ביום חמישי.

מקורות אמרו לניו יורק פוסט שהשחקנית בת ה-36 "תפרנית" בגלל הוצאות משפטיות גבוהות הקשורות למשפט נגד דפ בו הפסידה - וזה עוד לפני שנגזר עליה לשלם את המיליונים על הצהרותיה המכפישות. כשנשאלה אם לשחקנית יש את האמצעים לכסות את הוצאות פסק הדין שניתן על ידי חבר המושבעים, עורכת הדין, איליין ברדהוף אמרה "אוי לא, ממש לא".

ובכל זאת, הרד עשתה קניות ב-TJ Maxx באזור יוקרתי למדי, שבברידג'המפטון, ניו יורק - שם בית ממוצע עולה כ-3.8 מיליון דולר.

תמונות שצולמו על ידי קונה ערמומי מציגות את הרד לובשת ג'ינס וחולצת טריקו לבנה מכופתרת גדולה בעודה מסתכלת על בגדים.

היא לוותה על ידי אחותה שהייתה לצידה לאורך כל המשפט והעידה בעדה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא ברור מה, אם בכלל, הרד קנתה ב-TJ Maxx.

מקורות רבים אמרו שהרד הסתמכה על פוליסת הביטוח של בעל הבית שלה כדי לכסות את עלות עורכי הדין שלה. דפ עצמו תבע את הרד על 50 מיליון דולר לאחר שכתבה בוושינגטון פוסט בשנת 2018 כי הוא הפך ל"דמות ציבורית המייצגת התעללות במשפחה.

השווי הנקי של הרד נאמד בין 1.5 מיליון דולר ל-2.5 מיליון דולר, על פי אתר Celebrity Net Worth הרחק מאוד מהסכום שהיא חייבת לדפ.

עדות בית המשפט גילתה שהרד קיבלה מיליון דולר עבור "Aquaman" משנת 2018 ועוד שני מיליון דולר עבור סרט ההמשך שיעלה לאקרנים בשנה הבאה.

תפקידה בסרט ההוא צומצם משמעותית.

הרד גם מעולם לא מימשה את הבטחתה לתרום את 7 מיליון הדולר שקיבלה מדפ בהסדר הגירושין ב-2016 לאיגוד האזרחים האמריקאי ולבית החולים לילדים של לוס אנג'לס.

60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE