הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר השמועות על זוגיות חדשה עם כוכב NBA: קלואי קרדשיאן מגיבה
לאחר הבגידות והפרידה התקשורתית והמורכבת מבן זוגה לשעבר ואב בתה, טריסטן תומפסון, המעריצים משוכנעים שכוכבת הריאליטי יוצאת בימים אלה עם שחקן כדורסל מפורסם. כעת, החליטה קלואי להגיב לראשונה

קלואי קרדשיאן היא לא רק אחת האחיות האהובות במשפחה, אלא כזו שלא יורדת מהכותרות בחודשים האחרונים, כל פעם בעקבות סיבה אחרת. כידוע, לאחרונה כיכבה קלואי ברחבי הרשת בעקבות הבגידה של בן זוגה לשעבר, טריסטן תומפסון, אשר גם הובילה להריון בלתי צפוי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה שמועות החלו להציף את הרשת, והמעריצים משוכנעים כי כוכבת הריאלטי חובקת בימים אלה בן זוג חדש, כוכב ושחקן כדורסל מפורסם. אך נראה כי לקלואי נמאס משמועות והחליטה להגיב לנושא ולהסביר. ״זה ממש לא נכון. אני לא יוצאת עם אף אחד כרגע. אני שמחה להתמקד בעצמי, בקריירה, ובבת שלי״, כתבה בעמוד האינסטגרם האישי שלה.

כזכור, סיפור הבגידה של בן זוגה לשעבר ואב בתה הצליח לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת, כאשר הדבר התפוצץ בחודש דצמבר האחרון, אז דווח לראשונה כי טריסטן בגד בה ואף הכניס להריון את אותה אישה עימה ניהל רומן בזמן שיצא עם קלואי. תחילה הכחיש את הדבר, אך מאוחר יותר הודה, ואף פרסם התנצלות פומבית בפני קלואי.



22% לא
78% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE