הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמבר הרד חושפת: ״אני עדיין מאוהבת בג'וני דפ״
השחקנית וגרושתו של השחקן הטילה פצצה לאחרונה והצליחה להפתיע ולגרום לסערה ברחבי הרשת לאחר שסיפרה כי למעשה, היא עדיין אוהבת את הגרוש שלה. את הבשורה שיתפה אמבר במהלך ראיון ראשון מאז המשפט לרשת NBC

נראה כי אמבר הרד לא מתכוונת לרדת מהכותרות בזמן האחרון. לאחר משפט ארוך, מורכב ותקשורתי, השחקנית וגרושתו של ג׳וני דפ הגיע לראיון מתוקשר ראשון מאז ההפסד במשפט לרשת NBC, שצפוי להתחלק לשני חלקים. בחלקו הראשון חשפה הרד כי להרגשתה הסיקור של המשפט היה מוטעה ועוין, וכעת, היא חושפת הפתעה מוחלטת שהצליחה לטלטל אפילו את המראיינת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המראיינת, סוואנה גארתי, שאלה את השחקנית מה היא מרגישה כיום כלפי דפ. ״אני עדיין אוהבת את ג׳וני דפ״, ענתה הרד והצליחה, כאמור, להפתיע. ״אהבתי אותו בכל ליבי ורציתי שזה יצליח, עשיתי כל מה שאפשר לעשות. ניסיתי לגרום למערכת יחסים לא מתפקדת לעבוד. לא הצלחתי. מודה״, הסבירה.

מדובר על חשיפה מפתיעה ושונה ביחס להאשמות הקשות של השחקנית כלפי דפ בגין התעללות ואלימות מצידו. כמו כן, סיפרה השחקנית כי היא חוששת שההפסד שלה יגרום לאפקט השתקה ואף להוביל את דפ לנסות ולתבוע אותה בשנית. ״עם זאת, אני פשוט מחכה לחיות את החיים שלי ולהיות אמא במשרה מלאה, בלי שיחות אינסופיות עם עורכי דין״, סיכמה הרד. 



17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE