הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אהבתם את ״צעצוע של סיפור״? אל תפספסו את החדש של פיקסאר
״שנות אור״ מבוסס על הסרט המיתולוגי והאהוב משנת 1995, במרכזו צעצוע אסטרונאוט שבטוח שהוא גיבור על זמני. אולפני הענק החליטו להרים את הכפפה ולהזכיר לכולנו שהם לא רק יודעים לשחזר הצלחה, אלא גם ליצור סרטי אנימציה מעולים

״צעצוע של סיפור״ שיצא אי שם בשנת 1995 הפך להיות שובר קופות, ואף הוביל לשלושה סרטי המשך נוספים. מאז עברו לא מעט מים בנהר, ופיקסאר הפכו להיות מאולפן קטן ותמים, לאולפנים ענקיים שלאחרונה אף התאחדו עם דיסני. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, לא מעט שנים מאוחר יותר, מגיע סרט המבוסס על ההצלחה הבינלאומית, והוא נקרא ״שנות אור״. העלילה עוקבת אחר באז, טייס חלל שהיווה את ההשראה לצעצוע מסדרת סרטי צעצוע של סיפור. באז עובד בסוכנות החלל, ביחידה מיוחדת תחת פיקודה של אלישיה, שהיא שומרת חלל רצינית וקשוחה. 

יום אחד, באז נשלח למשימה - לעקוף את רף מהירות האור, יחד עם  סוקס, רובוט דמוי חתול. כפי שניתן לצפות, המשימה נכשלת, והוא מגלה כי בזמן שניסה לעקוף את מהירות האור, חלפו ארבע שנים. הוא מנסה שוב ושוב, עד שהוא מגלה שחלפו 62 שנים. 

בזמן הזה, המפקדת שלו, אלישיה, הלכה לעולמה, ואת מקומה החליף מפקד אחר, העונה לשם ברנסייד. הוא דורש מבאז לחזור ליחידה, וליישב את הכוכב שלהם למגורים. מגיבור עמוס ביטחון ומלא בעצמו, באז עובר תהליך (בכל זאת, 62 שנים) ומגלה שהוא פחות קשוח ממה שחשב. הוא מודה בפני עצמו שהוא רגיש, וזקוק, כמו כולנו, לחברה.

הביקורות ברחבי ארצות הברית לא משבחות את הסרט החדש של פיקסאר, אך הוא בכל זאת מהנה לצפייה, גם אם הוא לא באיכות הרגילה של האולפנים. הוא משעשע, מותח, ולפרקים אפילו נוגע ללב. אם אתם ממעריצי ״צעצוע של סיפור״, כמובן שאסור לכם לוותר על ״שנות אור״. ואם לגמרי לא, ואתם גם לא בדיוק חובבי אנימציה ושוברי קופות, אל תתאמצו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE