הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: שוטר לשעבר מואשם שחטף, עינה ואנס צעירה בת 22
פיטר מקגוויר בן ה-59 שירת במהלך חייו בשתי תחנות משטרה שונות. ועל אף שפעם היה איש אכיפת החוק, הוא ביצע פשע מחריד כאשר התעלל בצעירה במשך מספר חודשים

תושב צ'ינו הילס המואשם כי חטף, עינה והחזיק צעירה במשך מספר חודשים - עבד בעבר כשוטר בקליפורניה. כך אישרו הרשויות המקומיות ביום שלישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פיטר מקגוויר בן ה-59, עבד במשטרת הנטינגטון פארק בין השנים 1986 ל-1987, וכמעט עשור לאחר מכן, בין השנים 1995 ועד 1997 עבד במחלקת משטרת הוואי גרדן. כך מסר משרד התובע המחוזי של מחוז סן ברנדינו.

מקגוויר מואשם כי חטף צעירה בת 22, והחזיק בה עד שהיא הצליחה להימלט מביתו שנמצא בבלוק 16200 בקורדובן קורט ב-9 ביוני. הקורבן, שהייתה פצועה, סיפרה לרשויות כי החשוד החזיק בה בניגוד לרצונה במשך מספר חודשים, שם הוא עינה אותה, הכה אותה ואנס אותה. 

הצעירה נתנה לשוטרים את הכתובת, אך כאשר הכוחות הגיעו למקום הם גילו כי החשוד עזב את הבית.

גורמי אכיפת החוק פתחו בחקירה וגילו כי מקגוויר נמצא בבית בפלסנטיה, ובהגיעם לעצור אותו החשוד התבצר בתוך הבית וסירב לצאת.

בסופו של דבר, הוא נכנע למשטרה ונעצר, והועמד לדין בגין חטיפה, עינויים, חבלה חמורה, אונס, כליאת שווא ותקיפה בנשק קטלני. 

יש לציין כי מהחקירה עולה שבת ה-22 הכירה את בן ה-59, ועברה לגור איתו בתחילת השנה. אלא שזמן קצר לאחר מכן, היא לא הורשתה לעזוב והוחזקה בניגוד לרצונה. 

הרשויות מאמינות כי ישנה אפשרות שמקגוויר התעלל בנשים נוספות, וביקשו שכל מי שיש לו מידע על החשוד, או מאמין כי היה קורבן למעשיו, מתבקש ליצור קשר עם גורמי אכיפת החוק. 

 

 

30% לא
70% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE