הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הלם: סנדרה בולוק לוקחת הפסקה ממשחק
השחקנית האהובה החליטה לאחרונה והודיעה באופן רשמי כי היא לוקחת הפסקה מעולם המשחק. בראיון חדש היא מסבירה כי היא מרגישה שחוקה ובמקום כזה היא אינה יכולה לקבל החלטות חכמות ובריאות. הבשורה המפתיעה זמן קצר לאחר שאמרה השחקנית כי היא שואפת לבלות יותר זמן עם ילדיה

נראה כי סנדרה בולוק היא אחת השחקניות הכי עסוקות בביצה ההוליוודית, ואכן לא מזמן יצא סרט חדש בכיכובה, ״העיר האבודה״, בו שיחקה לצד דניאל רדקליף וצ׳נינג טייטום. השחקנית בת ה-57 חושפת בראיון חדש כי היא מרגישה שחוקה ועייפה מעולם המשחק, מה שהוביל אותה להחליט לקחת הפסקה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אני לא רוצה להיות מחויבות ללוחות זמנים, רק ללוח הזמנים שלי, הקשור לילדים שלי. אני מרגישה שחוקה ועייפה, ובמצב כזה אני לא יכולה לקבל החלטות חכמות״, הסבירה בולוק. כאשר נשאלה השחקנית כמה זמן לדעתה תהיה ההפסקה, אמרה שהיא לא באמת יודעת.

״תמיד היה לי הרבה מזל, הייתה לי עבודה יציבה. זה הפך להיות רשת ביטחון שלי. אבל היום אני רוצה להיות בסדר עם זה שהעבודה שלי לא תגדיר אותי או תאשר אותי״, הוסיפה. כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שבולוק מחליטה לקחת הפסקה מעולם המשחק. 

מוקדם יום השנה, סיפרה השחקנית כי היא רוצה להקדיש יותר זמן לשני ילדיה המאומצים. ״כל מה שאני רוצה לעשות עכשיו זה להיות עם הילדים שלי עשרים וארבע שעות ביממה, עם המשפחה שלי. לחיות את חיי. הבית שלי זה המקום שהכי משמח אותי בעולם״, סיכמה. 

בקרוב יעלה למסך סרט חדש של השחקנית האהובה, שצולם טרם הגיעה להחלטה הדרמטית. מדובר בסרט קומדיה העונה לשם ״רכבת הקליע״, בה משחק בולוק מטפלת בשם מריה ביטל. לפי הדיווחים, את הדמות הייתה צריכה לגלם ליידי גאגא, אך היא נאלצה לעבור את הפרויקט מסיבות אישיות. לצידה של בולוק יופיעו גם בראד פיט, מייקל שאנון, ועוד. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE