הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בבקשה תתקשרו למשטרה": צעירה שנחטפה הזמינה אוכל באפליקציית Grubhub - וכך הזעיקה עזרה
בת ה-24 הכירה באינטרנט גבר בן 32, ולאחר הדייט ביניהם היא הוחזקה בביתו ללא אפשרות לצאת. הם הזמינו אוכל, ובצעד אמיץ צירפה הנחיה מיוחדת המבקשת מהעובדים לקרוא לכוחות הביטחון

תושבת ניו יורק שהוחזקה בניגוד לרצונה בביתו של גבר, איתו יצאה לדייט לאחר שהכירו באינטרנט, השתמשה השתמשה באפליקציית משלוחי מזון כדי לשלוח בקשה לעזרה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הצעירה בת ה-24 מברונקס, הוחזקה בניגוד לרצונה בביתו של גבר שהיא בקושי הכירה, שזוהה על ידי המשטרה בשם קמוי רויאל בן ה-32.

קצת אחרי השעה 5:00 לפנות בוקר, השניים הזמינו אוכל דרך אפליקציית Grubhub, מבית הקפה Chipper Truck שממוקם ביונקרס, זאת בבוקר יום ראשון. 

בהזמנה היא הכניסה ארוחת בוקר אירית, המבורגר, ומוצר נוסף: בקשה לעזרה. הקורבן כתבה בסעיף ההנחיות להזמנה: "בבקשה תתקשרו למשטרה… אל תעשו את זה באופן ברור".

בעל בית הקפה, ולנטיין ברנג'ו, אמר לערוצי החדשות: "כאשר ראיתי את ההודעה על הנייר, אמרתי שפשוט צריך להתקשר למשטרה ולא לשלוח את האוכל, כי מדובר במשהו אחר. זה מקרה חירום".

אליס ברנג'ו, שותפה לעסק ואשתו של ולנטיין, סיפרה כי כאשר ההזמנה הגיעה, העובדים לא היו בטוחים אם מדובר בקריאה אמיתית או במתיחה. בשלב זה הם התקשרו לולנטיין "כדי לראות מה עליהם לעשות", והבוס אמר: "בואו נתקשר למשטרה, אנחנו לא יכולים לקחת שום סיכון".

וכך קרה, העובדים הזעיקו את המשטרה, וכוחות ביטחון הגיעו לבית בשדרות פראט, קצת אחרי השעה 6:00 בבוקר. החשוד, רויאל, פתח את הדלת בעודו חושב כי האוכל הגיע, אבל הופתע לגלות כי מדובר בשוטרים.

 

 

הצעירה חולצה מהבית, מצבה טוב והיא נמצאת במקום בטוח. החשוד נעצר, ועומד בפני רשימה של אישומים כמו ניסיון אינס, תקיפה והתעללות מינית. כמו כן, הוא מואשם בניסיון אונס של אישה אחרת לפני כשבוע, ימים לפני החטיפה. 

לאחר התקרית, ולנטיין ברנג'ו קיבל שיחת טלפון בלתי צפויה מ-Grubhub. "הם היו כל כך שמחים על מה שעשינו, והם הציעו לנו 5,000 דולר רק בגלל מה שעשינו, ששמנו לב להערות", אמרה אליס ברנג'ו.

בראיון לערוצי התקשורת, אליס סיפרה שהיא תמיד מזכירה לעובדים שלה לקרוא את כל ההזמנה בקפידה. "שיגעתי אותם ואמרתי להם לקרוא את האותיות הקטנות, שחייב לקרוא אותם. אז הם יודעים לעשות את זה לפני שליחת ההזמנה, ולמרבה המזל זה מה שהציל את הבחורה", אמרה. "עשינו את הדבר הנכון".

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE