הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ייכנס לכלא? בית המשפט האשים את בעלה של יו"ר בית הנבחרים
לפני פחות מחודש, אירעה תאונת דרכים בין פול פלוסי לגבר אחר, ובבדיקת המשטרה נמצאו בדמו אחוזי אלכוהול מעל המותר. העונש המקסימלי, אם יורשע, זה חמש שנות מאסר על תנאי

פול פלוסי, בעלה של יו"ר בית הנבחרים הדמוקרטית ננסי פלוסי, הואשם ביום חמישי בנהיגה תחת השפעה ובגרימת פציעה, ועשוי לרצות עונש מאסר בגין התאונה שאירעה בסוף חודש מאי. כך נמסר ממשרד התובע המחוזי של מחוז נאפה. 

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בהודעה לעיתונות ממשרד התובע המחוזי, נכתב כי לפלוסי הייתה רמת אלכוהול בדם של 0.082% לאחר התאונה, בציון כי דגימת הדם נלקחה לאחר חצות, בסביבות השעה 00:30 - שעתיים לאחר ההתנגשות עם אדם אחר, שהביאה לפציעתו.

כזזכור, פלוסי נסע מארוחת ערב אל ביתו, כאשר גבר בן 48 שנהג בג'יפ משנת 2014 התנגש בפורשה שלו.

האישומים שהוגשו נגד בעלה של יו"ר בית הנבחרים נחשבים כיוון על רקע עבירות פליליות, ובהודעה לעיתונות נכתב כי ההחלטה להגיש כתב אישום בגין עוון התבססה "על היקף הפציעות שסבל הקורבן".

העונש על נהיגה תחת השפעה כולל "עד חמש שנות מאסר על תנאי, מינימום של חמישה ימי מאסר, התקנת התקן תנועה, קנסות ואגרות, השלמת שיעורי מניעה בצו בית משפט, ותנאים נוספים בהתאם לצורך", פרסם התובע המחוזי.

עדויות בתיק, כגון תיעוד ממצלמות שוטרים ממעצרו של פלוסי, לא ישוחררו לתקשורת מידי משרד התובע, זאת על פי כללי התנהגות מקצועית של קליפורניה ובטענה ל"סיכון החקירה המתמשכת". זאת כאשר כלי תקשורת רבים מתאמצים להשיג את הצילומים.

פלוסי בן ה-82, אשר נשוי לננסי עוד מאז שנת 1963, נעצר כאמור ב-28 במאי בעקבות נהיגה תחת השפעת אלכוהול, ונקבעה לו ערבות בסך 5,000 דולר, ששולמה במהרה.

באותה העת, הדובר של יו"ר בית הנבחרים אמר שפלוסי לא תגיב על העניין "הפרטי הזה שהתרחש בזמן שהייתה בחוף המזרחי", בניסיון להוכיח שהיא לא הייתה לצד בעלה ברגע התאונה. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE