הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: נחתמה עסקת הנדל"ן הגבוהה ביותר בהיסטוריה של המדינה
מייסד 'אורקל' האמריקאי יהודי, לארי אליסון, מהאנשים העשירים בעולם, רכש במנאלאפן אחוזה ענקית בשווי של 173 מיליון דולר, והכניס אותה לאוסף גדול של בתים יוקרתיים שיש לו ברחבי ארה"ב

המיליארדר האמריקאי-יהודי, שהוא גם מהאנשים העשירים בעולם, רכש נכס בפלורידה בשווי של 173 מיליון דולר - כאשר על פי הדיווחים מדובר במכירה היקרה ביותר בהיסטוריה של מדינת הסאנשיין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לארי אליסון, מייסד תאגיד 'אורקל' - אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם - רכש את האחוזה שבמנאלאפן, המשתרעת על פני כמעט 6,000 מ"ר, מעמיתו המיליארדר ג'ים קלארק, שקנה אותה רק בשנה שעברה עבור 94 מיליון דולר.

אליסון קנה את האחוזה, הידועה בשם 'תאומים', אשר נמצאת על אגם, וגם חלק מאי הציפור הסמוך, והוא השתמש בחברה בערבון מוגבל כדי לקנות את המתחם. 

העסקה של אליסון שברה את השיא של רכישת הנדל"ן היקרה בהיסטוריה של פלורידה, כאשר הקודמת עמדה על סך 140 מיליון דולר של שטח בפאלם ביץ', שהיה בעבר בבעלותו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, לקונה אנונימי בפברואר 2021.

האחוזה החדשה נכנסת לאוסף הבתים היוקרתי של אליסון. בעבר הוא רכש בית המשתרע על פני כ-3,500 מ"ר, באי לאנאי שבהוואי, שם הוא גר. נוסף על כך, המיליארדר מתהדר במבחר בתים ברחבי קליפורניה, כולל כ-12 במאליבו.

על פי פרסום של בלומברג, מייסד 'אורקל' מדורג כאיש ה-11 העשיר בעולם, עם שווי נקי של כ-83 מיליארד דולר. אך לפי נתונים של פורבס, הוא ממוקם שמיני ברשימה היוקרתית, עם שווי של 93.6 מיליארד דולר. 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE