הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השוטרים בוושינגטון נדהמו לגלות: מכונית ספורט יוקרתית הרוסה מתחת למעקה הבטיחות
רכב מקלארן בשווי של יותר מ-200 אלף דולר אותר בצד הדרך בכביש הסמוך לטאקומה, כאשר דלת הנהג פתוחה ואין איש במקום. הבעלים עדיין לא אותר, וכלי הרכב נגרר מהמקום

מכונית ספורט יוקרתית, שוות ערך ליותר מ-200,000 דולר, הושארה בצד הדרך במדינת וושינגטון לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים, והבעלים נמלט מהמקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הרכב, מסוג מקלארן LT 600 משנת 200 אשר יכולה להגיעה ל-200 קמ"ש תוך פחות מ-10 שניות, נעצר תחת מעקה הבטיחות של צד הדרך לאורך כביש 512 הסמוך לטאקומה. כך על פי הרשויות. 

משטרת המדינה פרסמה בחשבון הטוויטר תמונות של הרכב הלבן ההרוס, ואמרה כי הגורמים הרלוונטיים פתחו בחקירה הנחשבת לתאונת פגע וברח, וטענו כי הנהג ברח מהמקום.

התמונות שפורסמו מציגות את המכונית, שניתן לתמחר אותה אפילו יותר מ-250,000 דולר, תקועה מתחת למעקה כאשר דלת הנהג עודנה פתוחה. 

הרשויות עדיין לא מצאו את בעלי מכונית הספורט, וביום שני בלילה היא נגררה מהמקום. הרכב, לו עדיין לוחיות סוכנות, לא דווח כגנוב, והבעלים מתגורר בוושינגטון.

"תאונות מסוג אלה מתרחשות כל הזמן, שבה אנשים לא רוצים להסתבך אז הם משאירים את המכונית מאחור", אמר הקצין ג'ון דאטילו. "אבל זה לא נפוץ כאשר מדובר ברכב מקלארן של 200,000 דולר".

 

 

 

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE