הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את הסדרה שמזקקת את השנאה כלפי הדור הצעיר: "סנופלייק מאונטיין"
״נטפליקס״ ידועה בתור מי שמצליחה לזהות פוטנציאל, והנה היא עושה זאת שוב. ענקית הסטרימינג החליטה לקחת את כל הדיון סביב הדור הצעיר והסלידה ממנו, ולהפוך אותו לסדרת ריאלטי חדשה, ממכרת, וביקורתית

במרכז הסדרה החדשה עשרה צעירים מפונקים שנשלחים למחנה חינוך מחדש, בלב הטבע, בלי תנאים טובים או סבירים. די מהר רובם מתאיישים, בוכים, צועקים, רוצים לפרוש, אבל אז הם מגלים כי הזוכה המאושר יזכה ב-50 אלף דולר, והבכי נפסק ברגע, ואיתו מתחילה המלחמה והדרמה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"סנופלייק מאונטיין" היא די נישתית. לא כל אחד ואחת היו רוצים לצפות בחבורה של צעירים מפונקים מתמודדים עם החיים, מפנים שירותים כימיים, מנסים להיכנס לשק שינה, וכדומה. אך חשוב לומר כי נקודת החוזקה של הסדרה היא, ללא כל ספק, הליהוק שלה.

תוכלו לגלות כמה דמויות די בלתי נשכחות, כאלה שסביר להניח יקבלו או יזכו לככב בעוד ריאלטי ממש בקרוב. עם זאת, לא מדובר על סדרה עבור כל אחד. אם אתם לא חובבי הז׳אנר, לא צופים בדרך כלל בריאלטי מסוג זה, אל תחששו לדלג עלייה, על אף נתוני הרייטינג המרשימים. 

ואם אתם דווקא כן חובבי הז׳אנר, ואהבתם סדרות מסוג דומה, אז סביר להניח שתצליחו לספוג לא מעט הנאה וסיפוק מהסדרה החדשה של ענקית הסטרימינג, אשר כאמור, יודעת לזהות פוטנציאל, ולהפוך אותו לסיפור, או לכל הפחות, לסדרת טראש מהנה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE