הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראיין ריינולדס על שלושת בנותיו: ״אני מאוד נהנה להיות אבא נוכח״
השחקן ההוליוודי, שהוא גם אבא במשרה מלאה לשלוש בנות צעירות, לא חושש לספר על הטעויות שעשה בתור אב, ובעיקר מקפיד להדגיש כי הוא ממש כמו כל הורה נורמלי

לראיין ריינולדס שלוש בנות, בטי בת השנתיים, אינס בת החמש, וג׳יימס בת השבע, את שלושתן הביא לעולם יחד עם אשתו, השחקנית בלייק לייבלי. בראיון חדש סיפר השחקן על חיי ההורות, על הקשיים, היתרונות והחסרונות. ״אני כמו כל הורה, יש לי רגעים בהם אני פשוט מתעייף, רגעים בהם אני חוטף מהן. מה שחשוב זה מה שאתה עושה אחרי זה״, הסביר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד אמר ריינולדס כי הוא מלמד את בנותיו לא לפחד לטעות. ״כשהן עושות טעויות אני מזכיר להן שזה בסדר. שזה הרגע בו חשוב להסתכל על הדברים וללמוד מהם. אני מיישם את זה גם על עצמי כמובן״, אמר. עוד דיבר השחקן על חלוקת התפקידים עם אשתו. 

״חלוקת העבודה חשובה מאוד, ואנחנו לגמרי מסתדרים בנושא הזה, למזלנו״, סיפר. כזכור, השניים הכירו בשנת 2010 כאשר הצטלמו לסרט משותף, אך החלו לפתח מערכת יחסים זוגית רק שנתיים מאוחר יותר. בשנת 2014 הביאו לעולם את בתם הראשונה. 

בחודש דצמבר האחרון אמר ריינולדס כי הוא שוקל לקחת הפסקה ממשחק, זאת על מנת לבלות יותר זמן עם בנותיו. ״הדבר הכי חשוב ומשמח בחיים שלי הוא הבנות שלי. אני לא רוצה לפספס זמן איתן. אני פשוט רוצה לחיות כמו בן אדם רגיל. שיהיה לי לוח זמנים נורמלי״, אמר בזמנו. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE