הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כפילה בדמותה: בילי אייליש חושפת פרט מפתיע על ההופעה האחרונה שלה
מסתבר כי הזמרת וכוכבת הפופ הכי לוהטת של התקופה השתמשה בכפילה במהלך ההופעה האחרונה שלה בזמן ששרה את אחד הלהיטים שלה. ״פשוט עמדתי בחלק האחורי של הבמה והנחתי אותה. כולם חשבו שזאת אני, בזמן שהיא זאת שעמדה שם כשהאורות נדלקו״, סיפרה אייליש

הזמרת זוכת הגראמי בילי אייליש לא מפסיקה להפתיע. הפעם חשפה הזמרת הצעירה כי בהופעה האחרונה שלה השתמשה בכפילה במהלך אחד השירים שלה. עוד נשאלה אייליש האם אי פעם התחפשה בעצמה על מנת ללכת להופעה של זמר או זמרת שהיא אוהבת בשביל שלא יזהו אותה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״כן, לגמרי. זה לא תמיד עבד, אבל זה נחמד שאפשר לעשות את זה״, ענתה. בנוגע לכפילה המדוברת, אייליש חושפת כי הלבישה אותה בלוק השגרתי שלה, פאה שחורה, משקפי שמש, נעליים וגרביים של בילי בכבודה ובעצמה. ״עמדתי בחלק האחורי של הבמה והנחתי אותה״, הסבירה.

״כולם חשבו שזו שאני. אף אחד לעולם לא היה מנחש, למעשה, אף אחד לא ידע. בזמן שהיא הייתה על הבמה, אני לבשתי מעיל שחור גדול ואפוד תנועה, קפוצ׳ון ומשקפיים״, סיכמה הכוכבת הצעירה. כזכור, לאחרונה דיברה אייליש על הרצון לחזור לפשטות, ולהוציא מוסיקה כמו פעם. ״אני רוצה לחזור לשורשים שלי, לכתוב את השירים שאני ואח שלי אוהבים״, הסבירה. 



13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE