הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעת חוק שתכיר בארגונים לזכויות הפלה כקבוצות טרור: "נשים מפחדות ללדת"
הנציגה מרג'ורי טיילור גרין פועלת להכניס לרשימה שני ארגוני זכויות, אותם היא משווה לאל-קאעידה. לטענתה, "להיות אמא זו המתנה הגדולה ביותר"

הנציגה הרפובליקנית מרג'ורי טיילור גרין פרסמה שהיא מקדמת חקיקה אשר תכיר בשני ארגונים לזכויות הפלה כארגוני טרור, לצד אל-קאיעדה, זאת לאחר שהם הואשמו באלימות ואיומים. זאת לצד הצדקה שנשים מפחדות ללדת, וש"להיות אמא זו המתנה הכי גדולה שאישה יכולה לבקש".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גרין פרסמה ביום חמישי סרטון בטוויטר בו היא מכריזה על הצעת החוק, בעודה עומדת מחוץ לבניין בית המשפט העליון. בדבריה היא טענה כי יש לראות בארגונים "נקמת הג'יין" ו"רות שלחה אותנו" כארגוני טרור, למעשה באותה מידה של אל-קאעידה.

"בעוד אנחנו ממתינים בתפילה להחלטות בית המשפט העליון מחר, הגשתי חקיקה שתכריז על ארגונים התומכים בהפלות, שהפציצו באש מרכזי הריון של נשים, כארגוני טרור", אמרה הנציגה מג'ורג'יה. "אני גאה להציג הצעת חוק שתכריז על השניים כארגוני טרור מקומיים".

"הקבוצות הללו לקחו קרדיט על פיגועי אש והתקפות על מרכזי הריון ומרכזי משאבים לנשים", המשיכה. "אלה דברים שלעולם לא צריכים לקרות באמריקה".

"באופן שבו אנחנו מכריזים על קבוצות טרור כמו אל-קאעידה, כשהם לוקחים אחריות על תקיפת אמריקאים או של אחרים רק כדי ללחוץ ולדחוף את הרצון שלהם על אחרים, עלינו להכריז גם על קבוצות רדיקליות כאלו כארגוני טרור מקומיים".

 

 

כזכור, בתחילת חודש מאי המטה של Wisconsin Family Action שבמדיסון באמצעות בקבוק תבערה שהושלך דרך חלון שהצית שריפה קטנה, ובמזל איש לא נפגע באירוע.

אז, רוברט אוונס - כתב חוקר של עיתון 'בלינגקט', כתב סדרת ציוצים בה אמר כי הקבוצה אשר מכונה 'נקמת הג'יין' לקחה אחריות על התקיפה.

הארגון השני, 'רות שלחה אותנו', איימו באלימות, וכיוונה מפגינים למחות בבית ובכנסייה של שופטת בית המשפט העליון איימי קוני בארט. יש לציין כי מוקדם יותר החודש, עמוד הטוויטר של הקבוצה פרסם כי הוא "מחויב לפעול ללא אלימות".

שעות לפני שביהמ"ש הכריז על ביטול הפסיקה 'רו נגד ווייד', גרין אמרה: "אף אישה לא צריכה להרגיש פחד להביא את הילד שלה לעולם. חייבים לעצור את הקבוצות הרדיקליות התומכות בהפלות". היא המשיכה כי אם ההחלטה תתקבל, "זה הולך להיות ניצחון גדול בארה"ב עבור התנועה למען החיים, עבור אלה שטרם נולדו ועבור האמהות".

"יותר מדי זמן נמכרו שקרים לנשים שהפלות הם המוצא למשהו שהן לא תכננו. אבל המציאות האמיתית היא שלהיות אמא זו המתנה הגדולה ביותר שכל אישה יכולה להתברך בה", אמרה גרין. 




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE