הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פריצה אלימה לבית בוואלי לוס אנג'לס: תושבת אנסינו נשדדה באיומי אקדח
למרבה המזל, האישה לא נפגעה במהלך התקרית ורשויות החוק איתרו ועצרו את שלושת החשודים זמן קצר לאחר שברחו מהבית. חשוד אחד הסתובב בבית ואסף חפצים יקרים, ואילו שניים נוספים שדדו את הדיירת באיומי אקדח וגנבו ממנה מזומנים, שעון וטלפון נייד", אמרו החוקרים

שלושה גברים נעצרו השבוע בחשד שביצעו פריצה אלימה לבית בשכונת אנסינו שבוואלי, כך על פי הודעת משטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

הדיווחים הראשונים על הפריצה, בשד' ואלי ויסטה, התקבלו בסביבות השעה 1:30 בלילה (בין שלישי לרביעי). דיירת הבית התקשרה למשטרה וסיפרה על הפריצה, אולם השיחה נותקה כעבור שניות אחדות.

 

 

כוחות רבים של המשטרה הוזעקו לבית בשכונה השקטה, ועם הגעתם למקום מצאו שלושה גברים שיוצאים מהבית כשהם מחזיקים מזוודות. תחילה, שלושת החשודים הצליחו להימלט כאשר רצו בין הבתים, אולם המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ואיתרה אותם כעבור זמן קצר.

"ניידות הוצבו בכניסה לשכונה, ובעזרת כלבי גישוש הצלחנו לאתר את שלושת החשודים", אמרו במשטרה.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

דיירת הבית סיפרה לחוקרים ששלושת החשודים פרצו לבית באמצעות דלת בחצר האחורית. שניים מהם היו חמושים באקדחים ושדדו את הדיירת: "חשוד אחד הסתובב בבית ואסף חפצים יקרים, ואילו שניים נוספים שדדו את הדיירת באיומי אקדח וגנבו ממנה מזומנים, שעון וטלפון נייד", הסבירו הבלשים.

למרבה המזל, האישה לא נפצעה וכלל הפריטים הגנובים הוחזרו אליה באותו לילה. למחרת, המשטרה חשפה את זהותם של שלושת החשודים: מאליק ויהפרנקו בן ה-25, דריון אבוט בן ה-29 וג'אוון יאנג בן ה-25.

על אף שדווח על תקריות דומות רבות, בשלב זה החוקרים סבורים שהשלושה לא היו מעורבים בפריצות אחרות: "ככל הנראה הם לא מעורבים במשהו נוסף, ואנחנו יודעים לומר בוודאות שעצרנו את כל החשודים המעורבים בתקרית הזו", אמרו במשטרה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE