הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז אורנג': צעירה שנהגה בשכרות וגרמה לתאונה מחרידה צפויה להישלח לשני עשורים בכלא
גרייס קולמן תשוב לבית המשפט בחודש הבא, שם היא צפויה להישלח ללפחות 21 שנים מאחורי סורג ובריח. בסוף 2020 היא עלתה על ההגה למרות שהייתה שיכורה, פגעה ברכב שבו נסעו חמישה בני משפחה וגרמה למות ההורים

צעירה בת 23 הודתה אתמול (שישי) בשורה של עבירות חמורות בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית שגרמה ב-2020, במהלכה נהרגו זוג הורים ושלושת ילדיהם נפצעו באורח קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרוגים התאונה: גבריאלה בת ה-28 ובעלה הנרי בן ה-27, לצד שלוש הבנות. בתמונה הקטנה: הנהגת הפוגעת, גרייס קולמן בת ה-22

 

גרייס אליזבת' קולמן מהעיר ניופורט ביץ' שבמחוז אורנג' הודתה בשני סעיפי רצח, נהיגה תחת השפעת אלכוהול בתאונה שגרמה לפגיעה גופנית, נהיגה תחת השפעת אלכוהול ותאונת פגע וברח.

התאונה הקטלנית אירעה ב-8 בדצמבר 2020, ולפי משרד התביעה במחוז, גבריאלה אנדרדה בת ה-28 ובעלה הנרי סלדנה-מייחה בן ה-27, נסעו ברכבם ביחד עם שלוש בנותיהן (בנות שנה, 4 ו-5). 

המשפחה עברה את צומת הרחובות פליקן היל וניופורט קוסט באור ירוק בשעה 7:46 בערב כאשר קולמן הגיחה עם רכבה, נכנסה לצומת באור אדום ופגעה בהם. מותם של הנרי וגבריאלה נקבע במקום, ושלוש הבנות נפצעו באורח קשה על אף שהן ישבו בכיסאות בטיחות.

בקליפורניה מוגדרת נהיגה בשכרות כמצב בו ריכוז האלכוהול בדם הוא מעל 0.08%, אולם בבדיקה שעברה לאחר התאונה התגלה כי ריכוז האלכוהול בדמה של קולמן עמד על 0.20% - פי 2 וחצי מהמותר. אם לא די בכך, לאחר התאונה נחשפו פרטים נוספים המראים עד כמה הנהגת זלזלה בחיי אדם כאשר בחרה לעלות על ההגה.

 

החשודה ברצח הכפול, גרייס קולמן, לצד זירת התאונה בניופורט ביץ'

 

בראש ובראשונה, מוטב להזכיר כי קולמן מואשמת ברצח מאחר שהחוק בקליפורניה מאפשר לעשות זאת כאשר מדובר בעבירת DUI (נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים) וכאשר הנהג הפוגע הורשע בעבירה זו בעבר. קולמן נעצרה בחשד לנהיגה בשכרות בחודש אוגוסט 2020, ולכן בית המשפט יכול להטיל עליה מאסר עולם, או לכל הפחות 34 שנים ו-8 חודשים מאחורי סורג ובריח.

אלא שלאחר מכן אף התברר כי מעצרה בלגונה ביץ' ב-29 באוגוסט 2020 לא היה הראשון: מסתבר שבחודש יוני 2019 קולמן הייתה מעורבת בתקרית דומה. היא אומנם לא הורשע ב-DUI, אך במשרד התביעה הסבירו שהיא הסכימה לממן את עלות התיקון של הנזק שנגרם לרכב חונה.

בנוסף, נחשפו שני פרטים חדשים על ליל התאונה הקטלנית: קולמן בילתה עם מספר חברים במבשלת בירה מקומית, וחבריה הבינו שהיא שיכורה והסיעו אותה עד לביתה. מסיבה שאינה ברורה, כאשר היא שבה הביתה היא נכנסה מיד למכוניתה, וכעבור דקות בודדות גרמה לתאונה שהפכה את שלוש הבנות ליתומות. עוד נחשף כי לאחר התאונה, קולמן ניסתה להימלט מהמקום בריצה - אולם המשטרה שהוזעקה לצומת עצרה אותה כעבור זמן קצר.

 

הרוגים התאונה: גבריאלה בת ה-28 ובעלה הנרי בן ה-27

 

"המשפחה נסעה כדי להראות לילדים את אורות חג המולד שקישטו את העיר, ובילוי כזה לא יכול להסתיים בטרגדיה כה גדולה", מסר התובע המחוזי טוד שפיצר, "אבל בגלל ההחלטה האנוכית של הנאשמת, שלוש בנות הפכו להיות יתומות".

אם קולמן לא הייתה מסכימה להודות באשמה, כאמור, היא הייתה אמורה להישלח למאסר ממושך - 34 שנים עד מאסר עולם. עם זאת, בעקבות ההודאה היא צפויה להישלח ל-21 שנים עד מאסר עולם. עונשה הסופי ייקבע ב-29 ביולי.

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE