הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבות הוליווד זועמות בעקבות ביטול פסק הדין שהתיר הפלות: ״הגיע הזמן למהפכה״
כוכבות הוליווד הביעו לאחרונה כעס רב בעקבות ההחלטה השנויה במחלוקת וקראו למעריצים ולמעריצות לפעול, ובעיקר לא לאבד תקווה. בין הכוכבות שהביעו דעה נוקבת הן סופי טרנר, מישל אובמה, קים קרדשיאן ועוד

ארצות הברית נמצאת בימים האחרונים בסערה לא קטנה, זאת בעקבות פסיקת בית המשפט העליון בארצות הברית אשר ביטלה את פסק הדין שהתיר הפלות. אמריקאים רבים יצאו לרחובות להפגין, וגם כוכבות הוליווד החליטו לא לשתוק ולהביע את דעתן בנושא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיילור סוויפט צייצה: ״אני מפחדת עד מוות שהגענו למצב הזה, אחרי עשורים רבים בהם אנשים נלחמים על זכויות הנשים על גופן, ההחלטה של היום פשוט שוללת את הכל מאיתנו״. מישל אובמה גם לא נשארה חייבת וכתבה: ״אני שבורת לב. מה שהסבתות והאימהות שלנו נאלצו לעבור, קורה גם לנו כעת. להחלטה המחרידה הזו יש כל כך הרבה השלכות. חייבת להיות קריאת השכמה״.

השחקנית הצעירה סופי טרנטר כתבה: ״ההחלטה הזו מחזירה אותנו חמישים שנים אחורה. היא לא תציל חיים, היא פשוט תהרוג ותסכן את החיים של מיליוני נשים שיבקשו לעבור הפלה מסוכנת בסתר וימותו בגללה״. כמובן שגם האחיות לבית משפחת קרדשיאן הגיבו לפסיקה.

כך למשל, קים קרדשיאן כתבה: ״באמריקה לאקדחים יש יותר זכויות מאשר לנשים״. ולבסוף, השחקנית המיתולוגית והאהובה, אומה תורמן, שיתפה את סיפורה האישי וחשפה כי בצעירותה נכנסה להריון מגבר המבוגר ממנה, ורצתה לעבור הפלה. ״זו הייתה החלטה קשה מאוד עבורי, אבל זה היה המעשה הנכון עבור האושר הפרטי שלי. זה אפשר לי להתגבר, ולהיות האמא שתמיד חלמתי להיות״, אמרה.

אך בין כל המחאות והביקורת והניסיון להפגין ולהשמיע קול, יש גם מי שדווקא שמח על פסיקת בית המשפט, וזהו כמובן, נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ. ״ההחלטה הזו היא בהתאם לחוקה, ומחזיקה את הזכויות למקום הנכון. אני מאמין שבסופו של דבר זה משהו שיטיב עם הרבה אנשים״, אמר. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE