הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אופס: בנו בן העשר של בן אפלק התנגש ברכב אחר
הבן הצעיר של השחקן ההוליוודי התיישב בתמימות במושב הנהג של הלמבורגיני של אביו, שם רוורס, ונתקע בטעות ברכב שהיה מאחור. לפי הדיווחים, אפלק לא התרגש מהאירוע ומיהר לנחם את בנו המבוהל

אין ספק שתאונה היא אירוע מלחיץ, בטח כשמדובר על ילד בן עשר בלבד ולא מעט צלמי פפראצי שמקיפים אותו באותו הרגע. מדובר על בנו הצעיר של השחקן בן אפלק, סמואל. לפי הדיווחים, הילד הגיע לביקור אצל אביו וארוסתו, ג׳ניפר לופז, והשלושה נסעו לסוכנות השכרת רכבי יוקרה בלוס אנג׳לס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשלב מסוים, אפלק נתן לבנו לשבת במושב הנהג של רכב למבורגיני יוקרתי, בזמן שלופז נכנסה למושב האחורי. אז סמואל הקטן לחץ משום מה על רוורס, והאוטו נסע אחורה ונכנס ברכב שהיה מאחור, BMW יוקרתי גם כן. אפלק מיהר לצאת מהרכב ולהרגיע את בנו, ולאחר מכן פנה לבדוק את הנזק שנעשה.

זמן קצר לאחר מכן, השלושה יצאו מהסוכנות כשהם נראים מרוצים ורגועים. מקורב לשחקן סיפר כי אף אחד לא נפגע, ולא נגרם נזק רציני. ״כולם בסדר, יש לנו חניון קטן יחסית ולכן כל רכב צמוד לשני. אנו נשמח כמובן לראות את בן וג׳ניפר כאן שוב״, נמסר מטעם הסכונות. אגב, אם תהיתם, השכרת למבורגיני ליום בודד עולה 1,4500 דולר.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE