הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצטרפת למחאה: גל גדות בפוסט נגד איסור ההפלות
הכוכבת הישראלית המצליחה החליטה שגם היא מצטרפת לגל המחאות ומביעה את דעתה. לאחרונה, פרסמה גדות פוסט בעמוד האינסטגרם האישי שלה, שם ריכזה ציטוטים שונים המשקפים את עמדתה בנוגע לאחד הנושאים הכי בוערים כרגע בארצות הברית

מי שעוקב מעט אחר גל גדות יודע כי הכוכבת הבינלאומית המצליחה שוקלת כל מילה שלה, זאת בעקבות כוחה החברתי העצום ברשתות החברתיות, ובכלל. כעת, מעט באיחור, מגיבה גדות להחלטת בית המשפט העליון בארצות הברית לבטל את פסק הדין המאפשר לנשים לבצע הפלה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמנם את הפוסט המדובר גדות לא כתבה במילים שלה, אך היא כאמור בחרה במספר ציטוטים אשר משקפים את דעתה האישית, ללא כל ספק. את הפוסט המדובר חלקה השחקנית המצליחה עם מיליוני העוקבים שלה, וכפי שניתן היה לצפות זכתה ללא מעט תגובות ולייקים תוך זמן קצר.

אחד הציטוטים היה: ״אמהות מתוך בחירה״, השני: ״נשים הן לא היחידות שעוברות הפלה״, ואחד נוסף היה ציטוט מפורסם ומוכר של שופטת בית המשפט העליון המנוחה רות ביידר: ״ההחלטה אם לשאת ילד היא מהותית לחיים של אישה, לרווחה שלה ולכבוד שלה. זו החלטה שעליה לקבל עבור עצמה. כאשר הממשלה שולטת על החלטה זו, היא זוכה ליחס של פחות מאדם שלם האחראית על עצמו״.

כזכור, ביום שישי האחרון, בית המשפט בארצות הברית ביטל בהחלטה שהצליחה להסעיר את המדינה, את פסק הדין משנת 1973 שהתיר הפלות ברחבי ארה״ב. כידוע, אותה החלטה הובילה לסערה גדולה ואף גייסה לא מעט כוכבים וכוכבות הוליוודים שיצאו נגד אותה החלטה, הן ברחובות והן ברשתות. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE