הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רנה זלווגר על הביקורת שקיבלה בעקבות הניתוחים הפלסטיים: ״זה לא הותיר בי צלקת רגשית״
השחקנית זוכת האוסקר עשתה בשנים האחרונות את אחד הקאמבקים המפתיעים והמתוקשרים, וכעת, בראיון חדש, היא מדברת על הסדרה המצליחה בכיכובה, על התוכניות לעתיד, וכמובן, על התגובות שקיבלה בעקבות שיפוץ אסתטי שעשתה

הפריצה הגדולה של רנה זלווגר התרחשה אי שם לפני עשרים שנה בזכות כיכובה במחזמר ״שיקגו״, וכמובן, תפקידה בסרט ״קולד מאונטן״, עליו גם זכתה באוסקר. אך אז נעלמה זלווגר, ככה, בלי סיבה ברורה. בשנים האחרונות, השחקנית האהובה עושה קאמבק ונמצאת לא מעט על המסך הקטן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, הקאמבק של זלווגר הצליח לעורר לא מעט תגובות וביקורות. הסיבה? ניתוח פנים אסתטי ששינה את הלוק המוכר שלה. השחקנית זכתה ללא מעט ביקורת ותגובות לא נעימות. ״זה לא משהו שהותיר בי צלקת רגשית. התמודדתי עם לא מעט תגובות שלא היו בעדי, אבל זה עזר לי להבין מי אני באמת״, סיפרה.

עוד אמרה כי באותה תקופה סעדה חברה שהייתה חולה, ולכן זה לא מאוד העסיק אותה. מאז חלפו כמה שנים, וזלווגר הצליחה לגרוף אוסקר נוסף, וכך נכנסה לרשימה המצומצמת של שחקניות המחזיקות ביותר מפסלון אחד (קתרין הפבורן, קייט בלאנשט, מריל סטריפ). 

לדבריה, השחקנית בת ה-53 לוקחת הפעם את הכל באיזי, ולא מחכה לפרויקט הבא. כיום, כידוע, היא משחקת בסדרת הפשע ״הכל אודות פאם״ המבוססת על סיפור אמיתי שהתרחש אי שם בשנת 2011 במיזורי. העלילה מספרת את סיפורה של חולת סרטן שנרצחה, כאשר החשוד המרכזי הוא בעלה.

לבסוף סיכמה זלווגר ואמרה כי היא לא חוששת לגבי העתיד שלה: ״לא מזמן מלאו לי חמישים, אני מרגישה ממש כמו ילדה, כאילו נולדתי מחדש. הרבה דלתות נפתחות בפני, ואני לא מודאגת לגבי מה יקרה בהמשך. אני פשוט צועדת בדרך שלי בהתרגשות״. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE