הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלק בולדווין הכריז כי יראיין את וודי אלן וחטף אש
וודי אלן כבר מזמן לא חביב הקהל, על רקע ההאשמות בגין התעללות מינית בביתו המאומצת, הפך אלן לאחת הדמויות השנואות בארצות הברית. בולדווין, אשר עדיין מתמודד עם פרשת הירי, חשף כי יראיין את הבמאי היהודי, וקיבל לא מעט ביקורת

אלק בולדווין הכריז באופן רשמי ופומבי כי יראיין את הבמאי וודי אלן, אשר קצת בדומה לשחקן האמריקאי, ספג מתקפה קשה בתקופה האחרונה, אך מסיבות שונות. כידוע, אלן הואשם בהתעללות מינית בביתו המאומצת, דילן פארו, פרשה שהצליחה להתעורר מחדש בעקבות הדוקו ״אלן נגד פארו״ של רשת ״HBO״.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את הבשורה שיתף בולדווין בעמוד האינסטגרם האישי שלו וכתב: ״אני מצהיר ואומר כי אין לי כל עניין בשיפוטיות, יש לי את סרט הערכים שלי, ולא יכול להיות לי פחות אכפת מכל מיני ספקולציות. הראיון שלי עם וודי אלן יתקיים ביום שלישי הקרוב, בשידור חי באינסטגרם. אני אוהב אותך וודי״.

כידוע, רבים החליטו להחרים את אלן בעקבות הדוקו והפרשה, בין היתר גם ענקית הסטרימינג ״אמזון״ אשר הורידה מההיצע את סרטו ״יום גשום בניו יורק״. לצד זה, יש כמובן את סיפורו של אלק בעצמו, כאשר באוקטובר האחרון ירה בשוגג על סט הצילומים והרג את הצלמת הלינה האצ'נס. 

לפי הדיווחים, החקירה בנוגע לתקרית המצערת עדיין מתרחשת, זאת במקביל לתביעה שהוגשה מטעם משפחתה של הצלם נגד השחקן. כאמור, בעקבות ההכרזה על הראיון המדובר בין השניים, בולדווין זכה ללא מעט ביקורות נוקשות ואף חטף אש מכמה גולשים. ״אף אחד לא רוצה לשמוע אתכם״, ״איבדנו את אלק לגמרי״, ״החלטה עלובה״, ועוד, הן רק חלק מהתגובות. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE