הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית מטרידה בטיסה: גבר שלח לכל הנוסעים תמונה של איבר מינו
בתיעוד שפורסם בטיקטוק נחשף פניו של האיש הסוטה, שהודה בפני הדיילת כי הוא שלח את התמונה הגרפית לכל הנוסעים. כאשר נשאלה למה, הוא ענה: "אני רק נהנה קצת"

גבר שנסע ביום שבת בטיסת סאות'ווסט, שלח דרך איירדרופ תמונה בעלת אופי מיני מפורש לכל הנוסעים - מה שהוביל לכך שהמשטרה חיכתה לו בשדה התעופה, ולקחה אותו למעצר מיד עם יציאתו מהמטוס. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום מסך מתוך טיקטוק)

 

בסרטון שפורסם בטיקטוק, המשתמשת DaddyStrange333 תיעדה את עצמה ואת הדיילת נוזפות באדם בשם לארי על כך ששיתף תמונה של איבר מינו עם כל הנוסעים, בעוד שילדים יושבים במטוס. 

"ראיתי שהוא פותח את האיירדרופ באייפד שלו, אז ידעתי שזה הוא. וכן, בהחלט שעשיתי סצנה", כתבה המשתמשת שפרסמה את הסרטון, שגרף כבר למעלה מ-6.6 מיליון צפיות. 

בתיעוד ניתן לשמוע את הדיילת שואלת את לארי אם הוא זה ששלח את התמונות לנוסעים, והוא הנהן על כך. כאשר שאלה אותו מדוע הוא עשה זאת, לארי משך בכתפיו וענה: "אני רק נהנה קצת". 

משתמשת הטיקטוק גערה עליו גם, ואמרה לו: "זה לא הולם… זו הטרדה מינית. מגעיל". 

באותו הרגע, לארי התנצל על מה שעשה - אבל ככל הנראה רק כדי להשתיק את אלה שכועסים עליו. קצת לאחר מכן, שותף עוד סרטון בו נטען כי לארי חזר לצפות בתמונה. 

חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס, מסרה: "אנחנו מאשרים שהתקרית המצערת הו התרחשה בטיסה האחרונה שלנו מדטרויט לדנוור. הדיילים שלנו התייחסו מיד למצב, והצוות ביקש מקציני אכיפת החוק המקומיים להגיע למטוס עם הנחיתה, מה שאכן קרה".

"סאות'ווסט איירליינס שומרת על אפס סובלנות להתנהגות המגונה והבלתי מתקבלת על הדעת הזו, ואנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו שהיו על סיפון המטוס".

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE