הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלול קטלני: צעיר נלחם על חייו לאחר ש'גלש' על הרכבת בתחתית בניו יורק
הזלזול בחוקים הפליליים בניו יורק גולש גם למערכת התעבורה הגדולה בארה"ב, ועתה נער בן 15 נלחם על חייו בשל זלזולו בתקנות ה-MTA

'גולש רכבות' בן 15 נאבק על חייו לאר שפגע בראשו בעת שנסע על גג רכבת מספר 7 בקווינס, כך לפי הניו יורק פוסט.

שוטרי ה-NYPD מצאו את הנער מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש קשה על גבי קרון הרכבת בתחנת רחוב 111 שבצפון שכונת קורונה בסביבות השעה 18:30 שביום חמישי בערב כך לפי מקורות ברשויות אכיפת החוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשטרה מאמינה שהנער רכב על גבי הרכבת שנסעה לכיוון דרום על הפסים המוגבהים כשראשו הוטח בחפץ לא ידוע בעת הנסיעה. תמונות דרמטיות מהזירה מציגות שוטרים ופרמדיקים מרימים את הנער מגג קרון הרכבת ומשכיבים אותו על רציף הרכבת התחתית, בצילומים נראה כי ראשו של הנער דימם, והוא הובהל לבית החולים אלמהרסט במצב קריטי.

בעקבות התקרית עוכבו רכבות '7' בשני הכיוונים. התאונה הטרגית היא פעלול 'הגלישה' השני ברכבת התחתית של ניו יורק בשבועיים האחרונים. מוקדם יותר החודש, סרטון שפורסם בטוויטר הראה קבוצה של כשמונה אנשים אשר רצו על גבי הקרונות של רכבת J לכיוון ברוקלין כשהיא חצתה את גשר וויליאמסבורג. חלק מגולשי הרכבת נראו רצים בנונשלנטיות בעודם מדלגים לאורכם של הקרונות.

אך לא כולם כה בני מזל, בחודש אוקטובר האחרון, גבר בן 32 נפל למותו בעת שגלש על גבי רכבת J ברחוב אסקס.

בשנת 2019, נהרגה צעירה בת 14 בעת שתפסה טרמפ על גג רכבת 7 שבדרך למנהטן באזור קווינסבורו פלאזה.

באותה שנה, הדיווחים על גלישה ברכבת התחתית עלו בכ-15%, ככל הנראה חלק ממגמת הפורענות הכללית הגוברת בניו יורק מאז קיץ 2020. פקידי ה-MTA מנסים לבלום כל תעלולן פוטנציאלי שמנסה לתפוס את הריגוש שלו על גבי רכבת תחתית נעה.

"נסיעה על גבי קרון רכבת תחתית היא פזיזה, מסוכנת ביותר, וחסרת התחשבות מכיוון שהיא גורמת לעיכובים משמעותיים עבור תושבי ניו יורק אחרים", אמר פט וורן, קצין הבטיחות והאבטחה הראשי של ה-MTA בהצהרה.

"לחפש ריגוש שמבטיח עוגמת נפש למשפחה ולחברים זה טיפשי; בחר באפיקים אחרים ליהנות, כאלה שמפגינים כבוד למי שאכפת לך מהם".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE