הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קונספירציה? בכיר במשטרת הקפיטול נפטר יום 1 לפני שהיה צריך להעיד, טען בעבר ש"היו מציתי מהומות מקצועיים בקפיטול"
בעבר ערוץ החדשות פוקס-ניוז דיווח על מספר אנשים שהיו בקרב קהל תומכי טראמפ אשר עבדו עם ה-FBI, ולכאורה היו שתולים שנועדו להתסיס את הקהל, הקצין הבכיר רמז בערוץ CSPAN גם הוא לכך שהיו Professional agitators בקהל, עתה הוא נפטר כיום אחד לפני שאמור היה להעיד בקונגרס

מייקל סטנגר, הסמל המשטרתי של הסנאט האמריקני לשעבר והאיש אשר היה ממונה על האבטחה במהלך הפרות הסדר בקפיטול האמריקני ב-6 בינואר 2021, מת ביום שני בגיל 71 כאשר סיבת מותו ונסיבות מותו לא היו ידועות או ברורות.

תושב פולס צ'רץ' שבמדינת וירג'יניה התפטר למחרת המהומות לבקשתו של מנהיג הרוב בסנאט דאז מיץ' מקונל, ששכר בעצמו את שירותי של סטנגר לתפקיד במהלך שנת 2018.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטנגר בעבר טען כי היו "מציתי מהומות ומתפרעים מקצועיים" בקרב האנשים שנכנסו לקפיטול, דבר המרמז לחומרים שנחשפו בעבר על ידי ערוץ החדשות פוקס-ניוז שבהם נראה כי לא פחות מאשר סוכני FBI לקחו חלק בתדלוק המהומות.

על פי מפקד משטרת הקפיטול לשעבר סטיבן סאנד, סטנגר היה האיש שלצד סמל בית הנבחרים לשעבר, פול אירווינג, דחף בקשה ראשונית לפרוס את כוחות המשמר הלאומי לאחר שהתברר כי ב-6 בינואר הצטברו המונים מחוץ לבניין הקפיטול.

מותו של סטנגר הגיע יום אחד לפני הדיון שלו בפאנל ועדת החקירה המיוחדת, דיון שנוסף בפתאומיות ללוח הזמנים, בו יעיד עוזרו של ראש הסגל לשעבר של הבית הלבן, מארק מדוז, שיציג "ראיות שהושגו לאחרונה".

קאסידי האצ'ינסון, ששימש כעוזר מיוחד בבית הלבן בתקופת ממשל טראמפ, יספק מידע על אירועי הקפיטול בשנה שעברה ועל תגובת הממשל.

שטנגר אמר כי התפרעות J6 עברה "הרבה מעבר לחוסר ציות".

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE