הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יצאניות רוסיות על חשבון הנשיא": ג'ו ביידן העביר אלפי דולרים למימון זונות עבור בנו, יתכן ולא ידע לאן הכסף הולך
עוד מבוכה לבית הלבן - נראה כי הבן הראשון סיפר לאביו שהכסף מיועד למכון גמילה מסמים בניו יורק, בעודו שוכר שירותי ליווי מאתרי זנות ברוסית, במקביל הבנק של האנטר סירב להעביר לו כספים, לכן נאלץ לבקש מאביו את הכספים

הנשיא ג'ו ביידן שילם את החשבון של בנו האנטר בכל הנוגע לנערות ליווי רוסיות, כך מדווח ה-Washington Examiner, תוך שהוא מצטט רשומות מהמחשב הנייד הידוע לשמצה של הבן הראשון.

לאחר שהאנטר הוציא יותר מ-30,000 דולר על זונות בין נובמבר 2018 למרץ 2019 - כולל כמה נשים שמשתמשות בכתובות הדוא"ל "ru" המקושרות לרוסיה, וכולל אתר של "סוכנות דוגמניות בלעדית", UberGFE - ג'ו העביר כ-5,000 דולר להאנטר בעודו "מעורב באופן פעיל" עם נערת ליווי.

האנטר ביידן חשף בהודעת טקטס עם אישה בשם 'אווה' כי חשבונותיו הוקפאו זמנית בשלב מסוים מכיוון שניסיונות התשלומים שלו ל"בנות" עם חשבונות דוא"ל רוסיים שימשו כ"דגל אדום" עבור הבנק שלו.

עוד נראה כי האנטר שכנע את ג'ו לשלוח 20,000 דולר נוספים, בטענה שזה כדי לשלם עבור גמילה מסמים שהוא עובר בניו יורק, דבר שמעולם לא קרה בפועל.

ה'אקזמינר' מציין שאין שום הוכחה שג'ו ידע על מה האנטר מבזבז את הכסף.

"מה לא בסדר איתכם", הגיב האנטר לבקשת תגובה מהעיתון שחשף את הסיפור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


על פי דו"ח של הסנאט של הרפובליקה הצרפתית משנת 2020, "האנטר ביידן שילם לנשים תושבות חוץ שהיו אזרחיות רוסיה או מדינות אחרות במזרח אירופה", עוד דווח כי עסקאות מסוימות שלו היו קשורות למה ש"נראה כזנות או סחר בבני אדם במזרח אירופה".

הדו"ח אומר כי האנטר "שלח אלפי דולרים" לאנשים שהיו מעורבים ב"עסקאות המתאימות לפרופיל של סחר אפשרי בבני אדם" או "קשר פוטנציאלי לזנות".

כמה מהזונות של האנטר "העבירו לאחר מכן כספים שקיבלו מהאנטר ביידן לאנשים שנמצאים ברוסיה ובאוקראינה". באחד המקרים, זונה בשם אווה אמרה להאנטר שהוא חייב לה בסך הכל 9,500 דולר עבור 16 שעות של 'עבודה' - ואמרה לו להעביר את הכספים ישירות לחשבון בנק המקושר לאישה עם כתובת אימייל רוסית.

פחות מ-90 דקות לאחר מכן, "Joseph R. Biden Jr." שלח לו 5,000 דולר באמצעות Cash App, ולאחר מכן עוזרו לשעבר של ג'ו ביידן שלח הודעה להאנטר לומר שהסכום הוא הסכום המקסימלי המותר כי "המגבלה השבועית היא 7,500 דולר".

רבים מהרשומות שלא דווחו בעבר ושצוטטו בסיפור הזה, כולל אופי התקשורת של האנטר ביידן עם אביו, אותרו בגיבוי אייפון XS המוגן בסיסמה שנמצא על עותק של המחשב הנייד הנטוש של האנטר.

האייפון נשמר במחשבו של האנטר ביידן ב-6 בפברואר 2019.

קונסטנטינוס "גאס" דימיטרלוס, מומחה לזיהוי פלילי בתחום הסייבר שהוזמן על ידי ה-Washington Examiner, איתר את הסיסמה לגיבוי של האייפון במהלך בדיקת הכונן הקשיח.

באחד המקרים, ג'ו ביידן העביר לבנו 5,000 דולר פחות משלוש שעות לפני שצילם עצמו בפוזה חושפנית עם מלווה.

לפי היסטוריית החיפושים של האנטר, הוא חיפש "נזערות ליווי רוסיות", וביקר באתר UberGFE כדי לחפש זונות.

האנטר נמצא כעת בחקירה פדרלית בגין הונאת מס אפשרית הקשורה לעסקאותיו בחו"ל.

אם כבר מדברים על נושא זזה, ה-Daily Mail הדליף אודיו מדצמבר 2018 שבו ג'ו ביידן אומר להאנטר שהוא רוצה לדבר איתו לאחר שהניו יורק טיימס פרסם כתבה על עסקאותיו של האנטר עם חברת הנפט הסינית CEFC.

הנשיא הכחיש שוב ושוב באופן אישי ודרך מזכירת העיתונות שלו כי אי פעם דיבר על עסקיו הזרים של האנטר - למרות ראיות מוחצות שהאמת היא להיפך.

קבצים על המחשב הנייד של האנטר מגלים שהוא מינף את שם משפחתו כדי להגיע להסכם עם CEFC תמורת מיליוני דולרים.

לפי הדיווח של הטיימס, יו"ר CEFC נעצר בסין, בעוד מספר 2 בחברה הורשע בארה"ב בגין מתן שוחד לפקידים אפריקאים על מנת לסייע לאיראן להתחמק מסנקציות בנושאי נפט.

בכירים סינים נפגשו עם האנטר ב-2017 במלון במיאמי כדי לדון ב"שותפות להשקעה בעסקאות תשתיות ואנרגיה אמריקאיות".

 

35% לא
65% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE