הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיסני על מוקד האנטישמיות: עלונים מטרידים פוזרו ברחבי פלורידה
תושבים באזורים רבים במדינת הסאנשיין התעוררו ומצאו על מפתן הדלת חוברות אנטישמיות בתוך שקיות מתנה, עם ממתקי תירס ותמונות של דמויות דיסני שונות

חוברות אנטישמיות המפיצות תיאוריות קונספירציה המכוונות לוולט דיסני נמצאו מחוץ לבתים רבים ברחבי פלורידה בבוקר יום שלישי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

תושבים בערים כמו מיאמי, קורל גייבלס, אורלנדו, ג'קסונוויל ופורט פירס - התעוררו בבוקר ומצאו שקיות הנראות תמימות אשר הושארו מחוץ לבתיהם, ובפנים הושארו ממתקי תירס ותמונות של דמויות דיסני שונות, לצד עלונים. 

בבדיקה מעמיקה של רשויות החוק, נמצא כי הדפים מכילים מסרים אנטישמיים קנאים המיועדים לחברת וולט דיסני, המציינים תיאוריות קונספירטיביות על החברה, אשר צברו תאוצה גדולה יותר בחודשים האחרונים.

"כל היבט בטיפוח הילדים של דיסני הוא יהודי", נכתב בעלון. "תגנו על הילדים שלך".

נוסף לדיסני, חלק מהפליירים הכילו מסרים המתנגדים לשליטה בנשק וגם נושאי הגירה, כל זאת תוך שמירה על כיוון אנטישמי. 

גורמי אכיפת החוק האזוריים והמדינתיים אמרו כי כרגע לא ידוע על אחראים, ולא ברור כיצד החלוקה תואמה בין כל כך הרבה אזורים בפלורידה. עד ראיה אחד טען כי זיהה אדם באזור קורל גייבלס משליך משהו ממכוניתו בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר. 

"יש לנו מעט מאוד מידע. אנחנו בודקים איך לחבר את כל הפאזל ביחד", אמרה דוברת משטרת מיאמי, קניה פאלאט.

התיאוריות הללו נובעות מהסערה הפוליטית אליה נכנסה דיסני, כאשר יצאה נגד החקיקה השנוי במחלוקת שנחתמה על ידי המושל רון דה-סנטיס הנקראת 'חוק זכויות ההורים בחינוך', או על פי המתנגדים: 'אל תגיד הומו', אשר הגבילה את סמכותם של מורים ואנשי חינוך לדון עם תלמידים עד כיתות ג' בנושאי זהות מגדרית ונטייה מינית. 

לאור עמדתה של דיסני, דמויות שמרניות רבות - כולל כמה נחברי ציבורי, החלו להאשים את החברה ב'טיפוח ילדים', מונח אשר משמש לתאר פדופילים, אשר מבצעים מניפולציות בילדים כדי שיקבלו התעללות מינית. רעיון זה עצמו, נוצר בהשראת רטוריקה הומופובית נפוצה המבלבלת בין קהילות להט"ב לפדופיליה.

 

95% לא
5% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE