הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: הודלף מידע אישי של בעלי רישיון נשק במדינה
משרד השריף ומשרד המשפטים בודקים את הפירצה שאירעה בפורטל חדש המאגד נתונים אישיים כמו שמות פרטיים, כתובות, סוגי רישיון ועוד. "זה לא מתקבל"

פרצת אבטחה חשפה את המידע האישי, כמו שמות וכתובות, של כל אדם לו יש אישור סמוי בקליפורניה לנשיאת נשק חם. כך מסרו הרשויות ביום שלישי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משרד המשפטים של קליפורניה נפרץ אשר השיק את הפורטל המיועד לנשק חם לשנת 2022, כפי שנמסר ממשרד השריף של מחוז פרנסו, שלמעשה השפיע על כל בעלי היתרי הנשק הסמויים במדינה.

"האתר הציבורי הזה מאפשר גישה למידע מסוים. עם זאת, מידע אישי על בעלי אישורי נשיאת נשק סמויים לא אמור להיות גלוי. זה כולל, בין השאר - שם, גיל, כתובת, מספר אינדקס זיהוי פלילי וסוג הרישיון של האדם".

ברגע שהפרצה התגלתה, פקידים ממשרד המשפטים הגיבו על ידי השבתת הפורטל החדש יחד עם כל המידע הקשור, אך ייתכן שמידע פרטי כבר הועתק ונגנב ואף פורסם במקום אחר באינטרנט. "לא ידוע בדיוק למשך כמה זמן הייתה נגישות למידע", נמסר ממשרד השריף.

עורך דין ממשרדו של רוב בונטה אמר לגורמי אכיפת החוק כי הם "עובדים בדחיפות" כדי לקבוע את היקף ההפרה ומתכננין ליצור קשר עם בעלי ההיתרים לנשיאת הנשק כדי לייעץ להם כיצד לפעול במצב שכזה.

משרד עורכי הדין יוביל תוכנית לצמצום נזקים מהם עשויים לסבול בעלי הרישיון כתוצאה מההפרה. "אנחנו חוקרים חשיפה של מידע אישי של אנשים עם רישיון לנשק חם. כל שחרור לא מורשה של מידע אישי אינו מקובל. אנחנו פועלים במהירות כדי לטפל במצב זה ונספק מידע נוסף בהקדם האפשרי", נמסר. 

כמו כן, משרד השריף מבקש מכל מי שחושש או יודע שמידע אישי שלו נגנב כתוצאה מפריצת האבטחה, יש להגיש תלונה במשטרה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE