הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חדשות טובות: שוחררה סבתו של מבצע הטבח בטקסס - שנפצעה אנוש
לפני יותר מחודש, סלבדור ראמוס בן ה-18 יצא למסע הרג והחל אותו בניסיון רצח של סבתו בת ה-66, כאשר ירה כדור בפנים שלה, פגע בלסת וניפץ לה את השיניים

סבתו של סלבדור ראמוס בן ה-18, שביצע את הטבח הקשה בבית הספר היסודי ביובלדי, טקסס, שוחררה לביתה מבית החולים - זאת יותר מחודש לאחר שנורתה בפניה על ידי נכדה לפני שיצא למסע ההרג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סיליה גונזלס בת ה-66 נמלטה בכוחותיה האחרונים מחוץ לביתה, בעודה מדממת קשות מפניה לאחר שהנכד שלה ירה בה, ב-24 במאי, לפני שנסע לבית הספר היסודי 'רוב' בעודו חמוש ברובה מסוג AR-15, וירה למוות ב-19 ילדים קטנים ושתי מורות.

על פי עדות של זוג שכנים, אחרי שראמוס נמלט מהזירה לכיוון בית הספר, גונזלס רצה אל מחוץ לביתה וזעקה: "תראו מה הוא עשה לי!", בעודה מכוסה בדם. השכן אמר אז בעדותו: "היא לא הזכירה את שמו, אבל אני ואשתי ידענו על מי היא מדברת, על הנכד שלה, סלבדור".

צוותי רפואה שהגיעו למקום פינו את הסבתא ואשפזו אותה במצב קשה מאוד באוניברסיטה לבריאות בסן אנטוניו. כעת, המרכז הרפואי הודיע על שחרורה, ומסר כי קורבן אחרון מהירי, ילדה בת 10, עדיין מאושפזת בבית החולים אך מצבה הוא טוב. 

 

 

"אנחנו שמחים לחלוק כמה חדשות טובות הקשורות לירי הטרגי ביובלדי בחודש שעבר: האישה בת ה-66 שוחררה, והילדה בת ה-10 מוגדרת כעת במצב טוב", צייצה האוניברסיטה. 

על פי בעלה של גונזלס, רולנדו רייס, ששוחח עם רשת CNN בחודש שעבר, הכדור שירה בן ה-18 פגע בלסת והלחי העליוני של אשתו, והיא תצטרך לעבור ניתוח שחזור משמעותי. 

כמו כן, לאחר הירי המחריד, קרוב משפחה אמר ל'ניו יורק פוסט' כי ייתכן שגונזלס לעולם לא תוכל לדבר שוב. "הכדור נכנס ללסת של סאלי, ממש ליד הפה שלה, וניפץ את כל השיניים שלה", אמר בן הדוד, ג'ייסון יבארה. "אם הכדור היה סנטימטר לכיוון אחר, הוא היה מעיף את ראשה".

בזמן שהיא הייתה מאושפזת בבית החולים, בת ה-66 תקשרה בכתיבה, והיא נאלצה לעבור ניתוחים רבים. "הייתה לה מחברת שבה היא כותבת את מה שהיא רוצה לומר, אבל כשאנחנו לא מצליחים להבין, היא מתוסכלת", סיפר בעלה. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE