הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וודי אלן חושב על פרישה: ״הריגוש נעלם״
הבמאי היהודי המצליח התראיין לאחרונה בלייב בעמוד האינסטגרם הרשמי של השחקן אלק בולדווין וסיפר כי בתקופה האחרונה הוא שוקל לפרוש מבימוי סרטים, זאת בעקבות הריגוש שהולך ודועך. דבריו של אלן נאמרים ברקע הקריאות להחרים אותו מהתעשייה לאחר שבתו המאומצת האשימה אותו בהתעללות מינית

יוצר הסרטים והבמאי וודי אלן נמצא בתקופה לא פשוטה, עם מחשבות לפרוש ומתקפה רחבה בהוליווד הקוראת להחרים אותו מהתעשייה, זאת בעקבות האשמות מצד בתו המאומצת על כך שהתעלל בה מינית כאשר הייתה ילדה קטנה. אלן התראיין אמש מול השחקן אלק בולדווין, והשניים לא חששו לגעת בנושאים הכי בוערים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלן סיפר כי סרטו הבא, החמישים במספר, אשר צולם בפריז, עשוי להיות הסרט האחרון שהוא עושה. הבמאי בן ה-86 סיפר גם על ספרו החדש, אשר מורכב מאמרים קצרים פרי עטו, רבים מהם עוסקים בחייו האישיים ובקריירה שלו. ״הריגוש שלי הולך ודועך״, סיפר היוצר. 

״פעם, כשהייתי עושה סרט, הייתי מגיע לקולנוע בכל רחבי המדינה. היום סרט מקבל מקסימום כמה שבועות בלבד, ואז הוא פשוט נפלט לשירותי הסטרימינג. זה לא תענוג גדול״, הסביר אלן. כזכור, שמועות ראשונות אודות התעללות מינית מצידו צצו כבר בשנות התשעים, אז בתו המאומצת, דילן פארו, התלוננה ואמרה כי עברה התעללות מינית מצד אביה המאמץ.

לאורך כל אותן שנים, אלן הכחיש כל קשר להאשמות, ואמר כי מדובר על שטיפת מוח. כידוע, הדוקו שעלה בשנה שעברה בשם ״אלן נגד פארו״ הצליח להצית את האש מחדש, והוביל לסערה גדולה ברחבי הוליווד, וגם, כאמור, לקריאה להחרים את הבמאי הוותיק מהתעשייה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE