הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת ״חמישים גוונים של אפור״ חושפת מה התרחש מאחורי הקלעים: ״זה היה מטורף ופסיכוטי״
השחקנית דקוטה ג'ונסון, מי שהייתה הגיבורה הראשית בשלושת הסרטים המדוברים אשר התבססו על סדרת הספרים, חושפת לראשונה כיצד חוותה את ההפקה והתהליך של צילומי הסרט והסבירה כי הסופרת שלטה ברבדים רבים

קצת קשה להאמין, אך כבר חלפו לא מעט שנים מאז יצא לראשונה הסרט ״חמישים גוונים של אפור״. אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, אשר מבוסס על ספרה של א. ל. ג׳יימס. כזכור, הסרט בכיכובם של דקוטה ג'ונסון וג׳יימי דורנן, והוא עוקב אחר המערכת הסאדו מזוכיסטית הנרקמת ביניהם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונסון גילמה את אנה, בחורה צעירה השואפת להיות עיתונאית, ואת כריסטיאן, איש עסקים אפל ומתוסבך. כמו הספר, גם הסרט הכיל לא מעט סצנות מיניות ופרובוקטיביות, והפך תוך זמן קצר לשובר קופות שהכניס למעלה מ-570 מיליון דולר. כעת, חושפת לראשונה ג'ונסון כי כותבת הספר, גרמה ללא מעט ריבים על הסט.

״זה פשוט הפך להיות משהו מטורף. היו המון חילוקי דעות. בעצם, חתמתי על לעשות גרסה אחרת לגמרי ממה שבסופו של דבר יצא״, חשפה השחקנית. עוד סיפרה כי הסופרת דרשה בכל פעם משהו אחר, והתעקשה כי הדברים יראו בדיוק כמו שהם מופיעים בספר. ״היא לא הבינה שהיו לא מעט חלקים בספר שפשוט לא יכלו לעבוד בסרט״, אמרה.

״זה פשוט היה קרב אינסופי״, סיכמה. כאשר נשאלה ג'ונסון האם היא מתחרטת על עשיית הסרט ענתה כי אם הייתה יודעת שכך הדברים הולכים להיות, כנראה שכן. ״אני לא חושבת שאף שחקן או שחקנית היו רוצים לעשות ולעבור את זה. אבל אני לא מתחרטת שזה קרה״, הוסיפה. 



4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE