הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בהשראת סטיבן קינג, רק טוב יותר: ״בלאק פון״
סרט האימה החדש הוא מופע קולנועי מרשים, חכם ומהודק. עם עלילה מלנכולית וחכמה, אשר חושפת דרמת התבגרות נוגעת ללב. אם אתם לא חוששים מקצת אופל ואימה, זה לגמרי סרט שאתם לא רוצים לפספס

עלילת הסרט ״בלאק פון״ מתרחשת בעיירה אמריקאית קטנה ואפורה, אי שם בשנת 1978 ועוקבת אחר נער צעיר אשר הורגל לספוג התנהגות מתעללת מצד משפחתו וכל מי שסביבו. הסרט מבוסס על ספרו של ג׳ו היל, שלגמרי במקרה, או לא, הוא בנו של סטיבן קינג. היל החל לכתוב בשנות העשרים המוקדמות לחייו, וניסה להימנע משימוש בשם משפחתו, בתקווה לבסס את מעמדו ללא עזרה מאביו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״בלאק פון״ הוא אמנם סרט אימה, אך הוא כולל גם אלמנטים על טבעיים, דרמה אנושית נוגעת ללב, וסיפור התבגרות שקשה שלא להזדהות עימו. כמו בסרטי אימה רבים, גם בסרט הזה תוכלו לגלות את האלמנט המוכר והשחוק של בלונים, רק שכאן הם שחורים, מבשרים על אובדן הילדות. 

העלילה עוקבת אחר שני אחים, כאשר האחות סבורה כי חלק מהחלומות מתגשמים, אך אביה, המכור לאלכוהול, מתעלל בה ומכה אותה, במטרה לגרום לה להפסיק להאמין בשטויות. ואם זה לא מספיק, הוא גם מאשים אותה במותה של אימם. מערכת היחסים בין האחים, שחווים התעללות ריגשית ופיזית, היא נקודת החוזקה של הסרט כולו. ליבו הפועם.

יום אחד, האח נחטף על ידי איש מסתורי במסכה (איתן הוק), והוא נכלא בתוך מרתף קטן. שם ישנו טלפון שחור משונה, שמצלצל מעת לעת, מבלי שהחוטף יודע על כך. ומכאן, אפשר לומר שהעלילה מתחילה באמת, אך נעצור כאן בשביל לא להגזים עם הספוילרים. לסיכום, ״בלאק פון״ הוא אולי יותר סרט מתח מלנכולי מאשר סרט אימה קלאסי, הוא בעיקר לחובבי הז'אנר ומעריצי סטיבן קינג, אך אם חשקה נפשכם במשהו מעט אחר, הוא בהחלט שווה צפייה. 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE