הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טאקר קרלסון: "תאגידים משלמים אלפי דולרים לנשים לעבור הפלות כי זה זול מלשלם להן חופשת לידה ובריאות"
מגיש החדשות הפופולרי באמריקה עם ניתוח מרתק על תמיכת התאגידים הגדולים באמריקה בהפלות, ועל מדוע הם מעדיפים לממן אותם מאשר להמשיך לתת לעובדות להקים משפחה

מנחה פוקס ניוז ומייסד אתר ה-Daily Caller, טאקר קרלסון, אמר ביום שלישי כי תאגידים אמריקאים אומרים לעובדות שלהם שהן לא יכולות יותר להביא ילדים לעולם. קרלסון אמר כי תאגידים גדולים משלמים על הפלות מכיוון שהתשלום עבור חופשת לידה ושירותים משפחתיים אחרים הם נטל כלכלי עבורם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"חברות ורשתות תקשורת אלו רוצות שמעמד הביניים האמריקאי "יאפס" את "הציפיות הלא מציאותיות" שלהם לגידול משפחה", אמר קרלסון.

"עכשיו הם אומרים לך שאתה לא יכול לקבל את הדבר היחיד שרוב האנשים רוצים יותר מכל דבר אחר; הדבר היחיד שהאינסטינקט הביולוגי דוחף את כולנו לרצות, וזה ילדים", אמר קרלסון.

"המקור האמין ביותר של משמעות ושמחה בקיום האנושי, משפחה, נמצא כעת מחוץ להישג ידם של אנשי מעמד הביניים האמריקאי, ואתה צריך לקבל את זה כבלתי נמנע. למעשה, אתה צריך לאמץ את זה", אמר.

צפו:

המנחה הפופולרי הציג קליפ של מנחת MSNBC קייטי טור, שהציעה שלהולדת תינוק יש מחיר ב"גוף" וב"פרנסתה" של אישה.

קרלסון גם הראה את כתב חדשות NBC, ג'ו לינג קנט, טוען שהפלות יהוו נטל כלכלי עבור נשים, עם עלויות מוערכות של כ-105 מיליארד דולר בשנה.

קרלסון טען כי במקום להאשים את בעלי הכוח בשוק העבודה בהשבתת הכלכלה ובפיטורי עובדים לא מחוסנים, אנשי התקשורת הליברלית מפנים אצבע דווקא לעם האמריקאי עצמו. "וול סטריט והבנק הפדרלי הם בסדר ,הבעיה היא אתם; הבעיה היא שאתם אנוכיים ורוצים להביא ילדים לעולם", אמר בציניות.

"וילדים רעים לתמ"ג. כל התאגידים הגדולים מסכימים על זה עכשיו, כולם עכשיו נגד רבייה אנושית", סיכם.

כמו כן קרלסון ציין כי כמה חברות נשבעו לספק כספים לעובדים שלהם כדי לבצע הפלה, כמו Dicks Sporting Goods שמבטיחה 4,000 דולר לכל עובדת או בן משפחה בתוכנית הביטוח שלהם שיגש לבצע הפלה כי "זה כלכלי עבורם". "מסתבר שהחברות עשו את החשבון, והן מעדיפות לשלם לעובדות 4,000 דולר עבור כל הפלה שהן עושות", אמר קרלסון.

"זה יותר זול מלשלם את החשבון עבור, למשל, חופשת הורות או הוספת תלוי חדש לתוכנית הבריאות של החברה. תינוקות הם יקרים, הרבה יותר זול להיפטר מהם, סיכמה מחלקת משאבי אנוש בדיקס ספורטינג גודס". תאגידים טוענים שהם "משחררים" עובדים בכך שהם מגבילים אותם מלהקים משפחה, אמר קרלסון אשר לעג לפרשן CNBC, אנדרו רוס סורקין, שהביע את "אכזבתו" מכך שחברות שבסיסן במדינות האוסרות על הפלות לא יעזבו את המדינות האלה. "כן, זה מאוד מאכזב שלא כל החברות משלמות לעובדים שלהן כדי להפיל את ילדיהן", אמר קרלסון בציניות.

"כי כשאתה אוהב מישהו, הדאגה העיקרית שלך היא שהוא לעולם לא יתרבו; שהם לעולם לא ייצרו עוד בני אדם בדיוק כמוהם. זה סימן לאהבה".

קרלסון ביקר את רוס סורקין על כך שלא מתח ביקורת על שרת האוצר, ג'נט ילן, שאמרה במאי כי להגבלת ההפלות תהיה "השפעות מזיקות" על הכלכלה ו"תחזיר נשים" אחורה.  קרלסון האשים את ילן וחברי התקשורת בכך שאמרו לאמריקאים ממעמד הביניים שהם לא יכולים להקים משפחה וצריכים במקום זאת לעבוד עד שארית חייהם עד שהם "ימותו לבד ללא צאצאים שיזכרו אותם".

"אלה החיים שמיליוני צעירים בעלי השכלת קולג' עכשיו במדינה הזו חיים, והם מתמודדים עם העתיד הנראה לעין הזה, כלומר לנצח", אמר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE