הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התחנות שמוכרות דלק במחירים שלפני עידן ביידן
קבוצה פוליטית שמרנית מסתובבת ברחבי הארץ ופותחת בשיתופי פעולה עם תחנות תדלוק, שמוזילות את המחירים ל-2.38 דולר לגלון, ומקבלות את ההפרש מהארגון

בעוד שמחירי הדלק ממשיכים להיות גבוהים מתמיד בכל רחבי ארצות הברית, יש קבוצה אחת שדואגת לערוך מבצעים המורידים באופן זמנית את המחיר לגלון, והם עוברים בין תחנות דלק בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

כידוע, בחודשים האחרונים מחירי הדלק הגיעו לשיאים, כאשר על פי נתונים של איגוד הרכב האמריקאי, המחיר הממוצע של דלק, על פי יום רביעי, הוא 4.868 דולר. לשם השוואה, באותו יום בשנה שעברה, המחיר הממוצע עמד על 3.109 דולר.

כעת, קבוצה פוליטית שמרנית בשם Americans for Prosperity, או AFP, אשר ממומנת על ידי דיוויד וצ'ארלס קוק, החלה בתוכנית אותה היא מכנה: The True Cost of Washington, שמטרתה להגיע למאה ערים תוך קצת יותר מ-90 יום.

בשיתוף פעולה עם הקבוצה, תחנות הדלק אשר לוקחות חלק מורידות את מחירי המשאבה, רובן לפרק זמן מוגבל, למחיר של 2.38 דולר - העלות הממוצעת לליטר דלק כפי שנרשם ב-20 בינואר 2021, היום שבו הנשיא ג'ו ביידן נכנס לתפקידו.

התוכנית החלה ב-3 במאי, כאשר תחנת הדלק הראשונה שהשתתפה הייה בגרינסבורו, קרוליינה הצפונית. אחר כך, מספר תחנות דלק באילינוי הורידו את המחירים ל-2.38 דולר במהלך סוף השבוע של יום הזיכרון. עבור שעתיים של מחירים נמוכים, AFP שילמה לתחנות הדלק את ההפרש.

ב-17 ביוני, תחנת דלק של אקסון בווילמינגטון, גם קרוליינה הצפונית, הורידה את המחירים שלה למשך אותו היום, ואתרי חדשות מקומיים דיווחו על תור מכוניות שנמשך לאורך יותר מקילומטר, כדי למלא גלון תמורת 2.38 דולר.

התחנות אמנם מורידות את המחירים, אבל הן גם בוחרות לכמה זמן להציע את העסקה ללקוחות. ביום שלישי האחרון, למשל, תחנת דלק בלנסינג, מישיגן, הציעה את העסקה לשעה אחת בלבד, בעוד שתחנה בפורסט, מיסיסיפי, הציעה את ההנחה עד שתיגמר האספקה.

הבעלים של תחנת הדלק פורסט, ואנס קוקס, אמר כי "האינפלציה פוגעת בכולם ועולה לכולם יותר כסף, אבל האמריקאים לא מרוויחים יותר כסף. אז זה באמת מקצץ תקציבים של אנשים, ואנחנו נרגשים לקצץ במחירי הדלק לזמן מה, ולתת לאנשים הפסקה מהמחירים".

הקבוצה AFP ממשיכה עם שיתופי הפעולה ברחבי ארצות הברית, ומפרסמת את נקודות ההוזלה באתר האינטרנט שלה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE