הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ו רוגן: ביידן הוא אדם מת - דה-סנטיס יכול להיות נשיא טוב
מנחה הפודקאסט השנוי במחלוקת שיבח את מושל פלורידה, שלדבריו מגן בחירוף נפש על חירויות האדם, והתייחס בעיקר על התמודדותו עם מגפת הקורונה. "הוא צדק"

מנחה הפודקאסט ג'ו רוגן חושב כי מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, יהיה "נשיא טוב", לעומת ג'ו ביידן - אותו כינה כ"אדם מת". מילותיו מפתיעות רבים, שנזכרים כיצד רוגן תמך בסנאטור ברני סנדרס, רק פחות משנתיים קודם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בפרק האחרון של תוכנית הפודקאסט מהמצליחות בעולם, רוגן שיבח את דה-סנטיס בן ה-43 על עבודתו ה"ראויה להערצה" כמושל פלורידה, והצביע על ההשפעה החיוביות שיש לרפובליקני על מדינת הסאנשיין". 

"מה שהוא עשה עבור פלורידה, זה ראוי להערצה", אמר כתשובה לג'ינה קאראנו, ששאלה אותו למי הוא עשוי להצביע. רוגן תיאר המושל הרפובליקני כ"לא מושלם", אבל אמר שהוא מגן על חירויות. 

"כל הדברים האלה מתרחשים בזמן שיש לנו אדם מת כנשיא", אמר רוגן, בעודו משווה בין תגובתו של הנשיא ג'ו ביידן למגפת הקורונה לעומת זו של דה-סנטיס, אותה ראה כהצלחה.

"אני מרגיש שמה שהוא עשה עבור פלורידה, הרבה אנשים גרמו לו לצער, אבל בסופו של דבר - הוא צדק", אמר רוגן. "הוא צדק כשזה נוגע למקרי מוות, וכשזה נוגע להגנה על האוכלוסיות הפגיעות, והוא צדק על ההפצה של נוגדנים חד שבטיים".

במהלך תקופת המגפה, דה-סנטיס אסר על בתי ספר ומקומות עבודה לאלץ עובדים להתחסן כתנאי העסקה, לאלץ ילדים לעטות מסכות במוסדות הלימוד, והוא הדגיש כי על המדינה להתמקד באוכלוסיות הפגיעות ביותר. הוא דחף לשימוש בנוגדנים חד שבטיים, על אף שגורמים פדרליים אמרו שהם לא יעילים נגד האומיקרון. 

דבריו של רוגן מתווספים לאהדה ההולכת וגוברת כלפי דה-סנטיס, שלמרות השמועות הרבות, טוען כי הוא מתמקד בבחירות אמצע הקדנציה ולא מסתכל על הנשיאות. 

רק בשבוע שעבר, המנחה פירס מורגן קרא לרפובליקנים "לזרוק" את טראמפ ולתמוך בדה-סנטיס, ומוקדם יותר החודש מנכ"ל טסלה אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, הכריז כי יצביע לדה-סנטיס אם יחליט להתמודד לתפקיד העליון בבית הלבן. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE