הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שחקנית פורנו יפנית נמצאה ערומה וקשורה בלב יער - גופתה היתה במצב רקבון מזה שבועיים
יפן סוערת לאחר שרינה אראנו שהתה בווילה מרוחקת עם צעיר אמיד שהכירה בטוויטר וכעבור שבועיים של היעלמות נמצאה גופתה הקשורה לעץ בקרבה לביתו, החשוד מכחיש כי הרג אותה

כוכבת פורנו יפנית שנעדרה בשבועות החולפים נמצאה לבסוף ללא רוח חיים מוקדם יותר החודש כשהיא עירומה וקשורה לעץ ביער נידח ביפן, כך על פי דיווחים.

גופתה של רינה אראנו נמצאה ב-14 ביוני במדרון במרחק פחות מקילומטר מהכביש הקרוב ביותר ליד ווילה השייכת להירויוקי סמפיי בן ה-33, שנעצר בחשד לאחריות להיעלמותה, כך על פי דיווח של ה-Japan Times.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ה"סאן" הלונדוני דיווח על הודעת המשטרה בה נאמר כי "רינה אראנו הייתה קשורה לעץ בלי בגדים ומתה מזה כמעט שבועיים".

החוקרים מאמינים כי אראנו וסמפיי נפגשו בתחנת רכבת במחוז איבארקי ב-5 ביוני לאחר שהשניים החליפו הודעות פרטיות בטוויטר, כך לפי ה-Japan Times.

אראנו דווחה כנעדרת כבר ב-8 ביוני על ידי משפחתה אך עקבותיה לא נודעו מאז. על פי החשד, לאחר שסמפיי אסף את אראנו, הוא הסיע אותה לווילה שלו בהיטאצ'יוטה, אך מה קרה שם בדיוק עדיין נותר בגדר תעלומה לחוקרי המשטרה. סמפיי נתון עתה במעצר בחשד לחטיפה וכליאה של אראנו. נכון לעתה המשטרה מסרה כי סמפיי אכן הודה שהביא את אראנו לבית הנופש שלו, אך הכחיש שאילץ אותה להישאר שם.

עוד אמר שהוא אזק אותה לזמן קצר, אבל עשה זאת בהסכמתה.

 

עוד אמר סמפיי למשטרה כי הוא אינו בטוח לאן הלכה אראנו לאחר שיצאה מביתו, אם כי הטלפון הסלולרי שלה נמצא בתוך ביתו, לפי Japan Today.

למרבה ההפתעה לא נמצאו פגיעות חיצוניות משמעותיות על גופה, ועתה תיעשה נתיחה על מנת לקבוע את סיבת מותה.

 
2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE