הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנסיך אנדרו הוא היעד הבא שלנו": לאחר שגיליין מקסוול נידונה ל-20 שנה עורכי הדין של קורבנות אפשטיין מסמנים מטרה חדשה
התובעים הפדרליים מרגישים שעשו את עבודתם, אך לעורכי הדין של קורבנות אפשטיין יש פנקס פתוח, ובראש רשימת השמות איש אחד - הנסיך אנדרו

לאחר עונש המאסר הקל יחסית של עשרים שנה שקיבלה גיליין מקסוול בגין סחר מיני קטינות עבור ג'פרי אפשטיין, תובעים המייצגים את הקורבנות אמרו כי "המטרה הבאה" צריכה להיות הנסיך אנדרו.

עורכי הדין שפעלו מטעם הטוענים להתעללות ביקשו שה-FBI ימשיך לחקור את תיק אפשטיין ויסתכל ביתר שאת על מעשיו של אנדרו ועל מעשי אנשים אחרים שהואשמו על ידי הקורבנות.

"בואו נקווה שהם היעד הבא", אמר עורך הדין בראד אדוארדס שייצג את וירג'יניה רוברטס-ג'ופרה שתבעה אזרחית את אנדרו בגין התעללות מינית מחוץ לבית המשפט, והגיעה עימו להסדר על סך עשרות מיליוני דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עורך הדין ספנסר קוווין, נציגם של כמה קורבנות אחרים של אפשטיין ומקסוול הוסיף "ברור שאנדרו הוא אחד המטרות שהם יבדקו. הוא בהחלט צריך להיות מודאג, אבל אם הוא לא עשה שום דבר רע, אז בוא וספר את הסיפור המלא ל-FBI, לא לתקשורת".

עורכת הדין ליסה בלום, שמייצגת כמה קורבנות נוספים אמרה, "אנו קוראים ל-FBI לחקור את הנסיך אנדרו במלואו. התיק האזרחי של וירג'יניה ג'ופרה צריך להיות רק ההתחלה. כל מי שקשור לאפשטיין ומקסוול צריך להיחקר בקפידה". בלום אמרה בעבר לכתבים שהנסיך אנדרו "צריך לרעוד במגפיו".

כפי שדיווחנו בעבר, הציבור הבריטי הביע דאגה שהכסף עבור התשלום של אנדרו לווירג'יניה לג'ופרה יילקח מכיסם של משלמי המסים הבריטיים.

הסכום שאנדרו ישלם לג'ופרה ולארגון צדקה לזכויות קורבנות מין לפי בחירתה, לא נחשף, אולם על פי ההערכות הוא עומד על למעלה מ-12 מיליון פאונד, וזה לא כולל הוצאות משפט - מה שככל הנראה מגיע לכ-15-20 מיליון דולרים.

למרות שלא הודה באשמה כלשהי בתיק, הצהרה שנקראה בבית המשפט ציינה כי "הנסיך אנדרו מעולם לא התכוון להשמיץ את דמותה של גב' ג'ופרה, והוא מקבל שהיא סבלה הן כקורבן להתעללות והן כתוצאה ממשפט ציבורי לא הוגן". ההסדר הגיע ימים ספורים לפני שאנדרו היה צריך לעבור בעצמו עדות ומסירת תצהיר בשבועה על ידי עורכי הדין של ג'ופרה בהוראת בית משפט בניו יורק.

נכון לעתה, אף אדם מלבד מקסוול ואפשטיין עדיין לא הוזכר בבית המשפט במהלך התיק הזה.

מקסוול ככל הנראה תרצה את עונשה במוסד הכליאה הפדרלי בדנברי, קונטיקט, מתקן בעל אבטחה נמוכה עם 1000 אסירות במרחק של כ-55 מיילים מניו יורק.

אומרים שהכלא דומה לדיסנילנד בהשוואה למתקן שבו בילתה מקסוול בשנתיים האחרונות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE