הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נסיך ונסיכת דנמרק מוצאים את בנם מבית הספר בעקבות תקרית דרמטית
תחקיר חדש אשר חסף התעללות בבית הספר הצליח להסעיר את המדינה כולה, ולמעשה, הגיע אפילו עד משפחת המלוכה. מארי ופרדריק, נסיך ונסיכת דנמרק, החליטו לנקוט בצעד מפתיע ולהוציא את בנם מהמסגרת באופן מיידי

נסיך ונסיכת דנמרק הודיעו לאחרונה כי החליטו להוציא באופן מיידי את בנם הבכור מבית הספר בו הוא לומד בדנמרק. הסיבה? תחקיר חדש שהתפרסם באמצעות סרט דוקו לא פשוט לצפייה אשר דיבר על בית הספר הספציפי הזה. הטענות מספרות כי בוגרים בבית הספר ספגו התעללות ויחס משפיל במשך כל תקופת הלימודים שלהם במקום. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנם הבכור של הזוג המלכותי, כריסטיאן בן ה-16, נמצא כידוע במקום הראשון לכתר. הוא למד שנה אחת בלבד בבית הספר המדובר, כאשר אחותו הצעירה, איזבלה בת ה-16, הייתה אמורה להצטרף אליו כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה. אך בעקבות אותו תחקיר, החליטו מארי ופרדריק להוציא את בנם לאלתר מהמסגרת. 

לפי הדיווחים, השניים כבר החלו בחיפוש אחד מוסד לימודים אחר עבור בנם ובתם. כמו כן, זמן קצר לאחר שידור הדוקו המדובר, המנהל של בית הספר פוטר, ויצא גם מכתב התנצלות רשמי. את הפרשה סיכמו הזוג המלכותי במכתב רשמי, בו כתבו: ״זה היה תהליך קשה עבורנו, אך בסופו של דבר בחרנו לעצור את לימודיו של הנסיך כריסטיאן מיד. במהלך הקיץ נקבל החלטה לגבי בחירתם העתידית בבתי ספר״. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE