הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״אין לה כבר מה להפסיד״: הצעד המפתיע של אמבר הרד
השחקנית וגרושתו של ג׳וני דפ הכריזה באופן רשמי כי היא בקרוב צפויה להוציא ספר אשר עתיד לחשוף את כל האמת מאחורי הפרשה שהצליחה להסעיר את הוליווד ואת העולם כולו. כידוע, הבשורה המפתיעה מגיעה זמן קצר לאחר הפסדה של השחקנית במשפט הדיבה

אין ספק כי קריירת המשחק של אמבר הרד נפגעה קשות בעקבות המשפט התקשורתי שלה מול בן זוגה לשעבר, השחקן ג׳וני דפ. אך נראה כי עבור הרד, זה לגמרי לא סוף הדרך, וכעת מקורבים לשחקנית מספרים כי היא מתכננת צעד מפתיע במיוחד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, הרד צפויה להוציא ספר אשר יספר את כל הסיפור מנקודת המבט שלה. מקורב לשחקנית הוסיף ואמר כי הרד כבר נמצאת במשא ומתן מול כמה הוצאות ספרים. ״היא רוצה לחשוף הכל, כבר אין לה מה להפסיד״, הסביר מקורב.

עוד אמר כי אמבר שוקלת את המשך הקריירה שלו בהוליווד, וכעת היא בעיקר מתרגשת לקראת פרסום הספר המדובר. עורך דין אמריקאי אשר הגיב לנושא הסביר כי השחקנית עלולה להסתבך שוב, אם לא תשקול את המילים שתכתוב במסמך המדובר. ״אם היא תעבור את הגבול, יוגש נגדה תביעת דיבה נוספת״, הסביר.

ההודעה הדרמטית מגיעה זמן קצר לאחר השמועות אודות רומן בין הרד לבין הדוגמנית קארה דלווין, כאשר תמונות של השתיים מתנשקות במעלית בבית בו גרה השחקנית עם ג׳וני דפ הצליחו להציף את הרשת, אך נמחקו מאז, והרד בעצמה, בחרה שלא להגיב לנושא. 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE