הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ונסה באייר, מולי שאנון וג׳ניפר לואיס בקומדיה חדשה שלא מפחדת לצחוק לסרטן בפנים
לא הרבה קומדיות מעיזות לדבר על מחלת הסרטן בצורה כה גלויה, חשופה, קומית וטרגית באותה נשימה, ואולי יותר מכל, אותנטית. זה בדיוק מה ש-"I Love That for You" מצליחה לעשות. אמנם יש לה לא מעט כשלים, אך היא עדיין שווה צפייה ולו רק בגלל הקאסט המרשים והנושא הרגיש

ונסה באייר היא אחת מהכוכבות המרכזיות של התוכנית האהובה ״סאטרדיי נייט שואו״, וכעת היא ניגשת לעשות קומדיה לגמרי משלה. מדובר על סדרה חדשה לגמרי, בשם "I Love That for You", שהיא גם המפיקה שלה, היוצרת אם כל זה לא מספיק, אז גם ושחקנית ראשית. כאמור, העלילה מדברת על החלמתה של הגיבור ממחלת הסרטן, אך הגישה לכל הסיפור הזה, היא כמובן, איך לא - קומית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באייר אובחנה כחולת לוקמיה כאשר הייתה בת 15 בלבד, אז התאהבה לראשונה בעולם הקומדיה. לעומת זאת, דמותה בסרט, מגשימה חלום והופכת להיות מגישה בערוץ הקניות, אך תוך זמן קצר היא מבינה שעומדים לפטר אותה והיא ממציאה כי מחלת הסרטן חזרה אליה. כמובן שמדובר על פיקציה מוחלטת, אך היא נשאבת לשקר ומכאן הדברים רק הולכים ומסתבכים.

אך חיי זוהר גורמים לייסורי המצפון של הגיבורה כמעט להחוויר, והיא ממשיכה ומצליחה לשדר עסקים כרגיל. חשוב לומר זאת, לא מדוברת על סדרה מדהימה, אך היא בהחלט מהנה לצפייה, ומספקת קצת אסקפיזם הכרחי. ואי אפשר שלא להזכיר את נקודת החוזקה שלה, קאסט שחקניות מרשים במיוחד, וזה למעשה, שווה צפייה בפני עצמו. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE