הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפתיע? בטקסס יש את קהילת הלהט"ב השנייה בגודלה בארצות הברית
מדינת הכוכב הבודד גרפה את המקום השני עם 8.4% מסך התושבים - והוצבה לאחר קליפורניה, כאשר בשתיהן, בהתאמה, יש את כמות האוכלוסייה הגדולה בארה"ב

המכון למדיניות ציבורית של קליפורניה, PPIC, פרסם ניתוח לפיו בטקסס יש את אוכלוסיית הלהט"ב השנייה בגודלה בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

הארגון מקליפורניה, שהוא ללא מטרות רווח ואינו מזדהה עם פוליטית עם אף צד, סקר את נתוני לשכת מפקד האוכלוסין האמריקאית שנאספו בקיץ שעבר, אשר הגיעו מסקרים שלראשונה בהיסטוריה של המדינה כללו גם שאלות על זהות מגדרית, נטייה מינית ומגדר שנקבע בלידה. 

על פי העמותה, הנתונים מראים שבמדינת הכוכב הבודד יש כ-1.8 מיליון איש המזדהים כחלק מקהילת הלהט"ב, כלומר 8.4 אחוזים מהתושבים הבוגרים - מה שמציב את המדינה במקום השני אחרי קליפורניה, שם המספר עומד על כ-2.7 מיליון איש, שזה 9.1 אחוזים מהבוגרים. ניו יורק, אגב, היא במקום השלישי, עם 8.2 אחוזים.

במדינה המוזהבת יש את האוכלוסייה הכוללת הגדולה ביותר בארצות הברית, עם יותר מ-39.5 מיליון איש, בעוד שטקסס נמצאת במקום השני עם יותר מ-29 מיליון תושבים. כך לפי לשכת המפקד.

הנס ג'ונסון, עמית בכיר ב-PPIC, אמר לאתר החדשות 'ניוזוויק' שעם הנתונים הכוללים, זה בסך הכל הגיוני שבטקסס יש אוכלוסיית להט"ב כזו גדולה, אך המספרים עדיין "קצת" מפתיעים. 

 

 

"כאשר אנו מסתכלים על הנתח שהם להט"בים בין 10 המדינות המאוכלסות ביותר, קצת הופתעתי לראות את טקסס מגיעה למקום השני", אמר ג'ונסון, שאמר כי הסבר אפשרי לכך הוא הערים הגדולות מאוד בטקסס, שהופכות אותה ל"לא שונה לגמרי מקליפורניה מבחינת אוכלוסיית מטרופולין גדולה".

ג'ונסון אמר גם שה-PPIC מצא שצעירים אמריקאים נוטים יותר להזדהות כלהט"בים מאשר אמריקאים מבוגרים. בקליפורניה ספציפית, כאחד מכל חמישה תושבים בגילי 18 עד 29 מזדהה כחלק מהקהילה, דפוס שהוא "דומה" בכל ארצות הברית.

ממצאים אלה דומים לסקרים האחרונים שהראו מספר הולך וגדל של צעירים אמריקאים המזדהים כחלק מקהילת הלהט"ב. פי שניים יותר ממבוגרים אמריקאים הם חלק מהקהילה לעומת לפני 10 שנים.

למרות שמספר הולך וגדל של מבוגרים מאמינים שהמין נקבע על פי המין המוקצה בלידה - שישה מתוך עשרה - נמצא גם כי 5 אחוזים מהאמריקאים הצעירים אמרו שהמגדר שלהם הוא כעת שונה מזה שהם קיבלו בלידה.



67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE