הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"גווע ברעב": אמא טבעונית סיפקה לבנה הפעוט רק ירקות ופירות - עד שמת
תושבת פלורידה בת ה-39 עומדת בפני עונש מאסר עולם לאחר שחבר המושבעים הרשיע אותך ברצח והתעללות בילדים. "לא היה צריך משקל כדי לראות את העצמות שלו"

אמא טבעונית, תושבת פלורידה, נמצאה אשמה ברצח בנה בן ה-18 חודשים לאחר שהאכילה אותו רק בפירות וירקות חיים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שילה או'לירי בת ה-39 עלולה לרצות מאסר עולם לאחר שחבר מושבעים הרשיע אותה ביום רביעי האחרון ברצח ובשורה של אישומים נוספים בגין התעללות בילדים, זאת בגין מותו של בנה הפעוט עזרא או'לירי בשנת 2019. 

הילד הקטן שלה שקל רק שבעה קילוגרמים כאשר היא ובעלה, ריאן, הבחינו כי הוא הפסיק לנשום. הם הזעיקו את כוחות ההצלה, ולמשטרה אמרו שעזרא היה תחת תזונה טבעונית קפדנית, אך הדגישו כי הוא גם ניזון מהנקה.

לטענת ההורים, הילד לא אכל במשך כשבוע לפני מותו, ואף התקשה להרדם. וכך, נתיחה שנעשתה לאחר מותו של עזרא העלתה שהוא מת מסיבוכים של תת תזונה. 

התובעים האשימו את האם בכך שלא פנתה לטיפול רפואי מתאים לבנה כאשר הבינה שהוא לא בטוב. "היא בחרה להתעלם מהבכי שלו", אמרה עוזרת פרקליט המדינה שרה מילר, במהלך טיעוני סיום המשפט. "היא לא הייתה צריכה משקל כדי לראות את העצמות שלו. היא לא הייתה צריכה משקל כדי לשמוע את הזעקות שלו".

כמו כן, ההורים מואשמים כי הם הזניחו את שלושת הילדים האחרים שלהם, כולם בני פחות מ-11. "אנחנו כאן בגלל שהילדים שלהם היו כל כך רעבים, עד שהקטן גווע ברעב", אמרה מילר. בעלה של הנאשמת, ריאן, אמור לעמוד גם הוא בפני אותם אישומים.

 

ההורים שילה וריאן

 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE