הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שחשף כי הוא סובל משיתוק בפניו: פפראצי ראשון של ג׳סטין ביבר ובת זוגו
הזמר וכוכב הפופ חשף לאחרונה לפני מיליוני המעריצים כי הוא סובל משיתוק בחצי הימני של פניו. מאז הוא מתאושש באמצעות מנוחה בביתו וטיפולים רפואיים. כעת, מגיע סופסוף הפפראצי הראשון מאז הבשורה הדרמטית

ג׳סטין ביבר מככב בכותרות בשבועות האחרונים, אך לא בעקבות אלבום חדש, אלא דווקא בעקבות מצב רפואי דרמטי. לאחרונה, שיתף הזמר את המעריצים כי הוא סובל משיתוק בחצי הימני של פניו, מה שאילץ אותו לבטל סדרה של הופעות. מאז אותה בשורה, ביבר הקפיד לשמור על פרופיל נמוך, אך כעת מגיעה התמונה הראשונה מאז ההודעה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, ביבר ואשתו, הדוגמנית היילי בולדווין בילו את השבועיים האחרונים באיי הבהאמה, שם נחו מכל התקרית המפתיעה. אך לאחרונה, שבו השניים אל ביתם אשר בלוס אנג׳לס, וכמובן שצלמי הפפראצי היו שם בשביל לתעד את הרגע. 

בתמונה, השניים נמצאים ברכב, לאחר שטיילו בשכונת ווסטווד אשר בקליפורניה. מקורב לזמר סיפר כי לפני מספר ימים הגיע ביבר למרכז לרפואה היפרברית בלוס אנג׳לס, שם עבר סדרה של טיפולים בתא לחץ. כזכור, הבשורה הדרמטית על מצבו של ביבר הגיעה לפני שלושה שבועות, אז כתב בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו: ״יש לי תסמונת בשם רמזי האנט, שנגרמה בעקבות וירוס אשר תוקף את מערכת העצבים בפנים וגורם לשיתוק״.

עוד הוסיף וכתב: ״קשה לי לאכול, וכל הסיפור הזה מתסכל מאוד. בבקשה תתפלו עבורי״. מאז, ביבר לא היה פעיל ברשת החברתית כך שלא ברור מה מידת השיפור שחל במצבו. לפי הדיווחים, ההופעה הקרובה של ג׳סטין תתקיים ב-31 ביולי, באיטליה. 



75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE