הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אינני יכולה לשתוק עוד": אשתו של כוכב ה-NBA מודה - "אני עוברת התעללות שיטתית"
מקרה מזעזע של אלימות במשפחה מצד אחד מהשחקנים המובילים בליגה הטובה בעולם - מיילס ברידג'ס שוחרר בינתיים ממאסר, וגם מקבוצת השארלוט הורנטס אותה הוביל השנה

אשתו של שחקן שרלוט הורנטס, מיילס ברידג'ס, שברה את שתיקתה ושיתפה את העולם בהשלכות הקשות של מתקפת האלימות המשפחתית שהכניסה את בעלה הכדורסלן לכלא.

"אני שונאת שזה הגיע לזה אבל אני לא יכולה לשתוק יותר", פרסמה מישל ג'ונסון, בת ה-24, באינסטגרם.

"אפשרתי למישהו להרוס את הבית שלי, להתעלל בי בכל דרך אפשרית ולעשות טראומה לילדים שלנו לכל החיים".

ג'ונסון תיארה את ההתעללות המחליאה באמצעות סדרת תמונות שבה נראו שריטות על פניה, אף שבור, אוזן מדממת, חבורות לאורך זרועותיה, גבה ורגלייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


באחת התמונות, הדו"ח הרפואי מספר כי ג'ונסון היתה "קורבן להתעללות על ידי בן זוגה" וסבלה משבר בעצם האף, מצוואר תפוס, ומזעזוע מוח.

ברידג'ס, שנמלט מביתו לפני הגעת המשטרה לבית המשפחה הואשם באלימות והסגיר את עצמו למשטרת לוס אנג'לס ביום רביעי, כך על פי דיווח של רשת TMZ.

 

על פי הדיווחים, הצעיר בן ה-24 שוחרר בערבות אסטרונומית של כ-$130,000 זמן קצר לאחר מעצרו.

ג'ונסון שבעצמה היתה שחקנית כדורסל מכללות, וברידג'ס שהינו שחקן בולט ב-NBA , חולקים שני ילדים והחלו לצאת לראשונה בשנת 2016.

"אני לא צריכה סימפטיה, אני פשוט לא רוצה שזה יקרה לאף אחד אחר", אמרה ג'ונסון.

"אני רק רוצה שהאדם הזה יקבל עזרה, לילדים שלי מגיע יותר טוב. זה כל מה שאני רוצה. זה כואב, הכל כואב, המצב הזה כואב, הכי חשוב אני מפחדת וכואבת עבור ילדיי שהיו עדים להכל".

ברידג'ס, שלמד ושיחק באוניברסיטת מישיגן סטייט, אמור להיכנס לעונתו החמישית בשארלוט.

יליד פלינט, מישיגן, הוא הופיע בכ-80 משחקים בעונה שעברה והוביל את ההורנטס עם 20.2 נקודות למשחק - בכך היה אחד מהשחקנים המובילים בעולם.

שרלוט שיחררה את ברידג'ס מהקבוצה כאשר כבר  בעבר הוא נקנס ב-50,000 דולר על שפגע באוהד עם שופר באמצע משחק בחודש אפריל השנה.

"אנחנו בתהליך של איסוף מידע נוסף. לא תהיה לנו תגובה נוספת בשלב זה", נמסר מההורנטס.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE