הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נערה מופרעת רצחה את אחותה הנכה ואמרה לחוקרים: "הייתי עושה את זה קודם לו ידעתי שתביאו לי לאכול מקדונלד'ס"
עדויות מטרידות לגבי אחד ממקרי הרצח הקשים בתולדות פנסילבניה, הנערה קלייר מילר שדקרה למוות את אחותה הבוגרת הסובלת משיתוק מוחין אמרה לחוקריה כי לו ידעה שתקבל מזון מהיר היתה מבצעת את הרצח קודם לכן

נערה מתבגרת שרצחה את אחותה הגדולה אמרה לשוטרים שהיא "היתה הורגת מישהו מוקדם יותר" אילו ידעה שתזכה לאכול מקדונלד'ס בחקירתה, כך על פי דיווחים.

קלייר מילר, בת ה-14, קיבלה ארוחת בוקר של רשת המזון המהיר לאחר שהואשמה בדקירה למוות של אחותה הנכה בת ה-19, הלן בשנת 2021, כך לפי הפטריוט-ניוז.

"אוו, מקדונלד'ס," אמרה לקצין המשטרה בעיר מנהיים.

הקצין, ג'ון מרטין, סיפר כי מילר אמרה למשטרה במהלך הדיון בבית המשפט כי "הייתי הורגת מישהו מוקדם יותר אם הייתי יודעת שאני הולכת לקבל מקדונלד'ס".

בנוסף לכך בזמן שישבה בתא המעצר שלה, היא גם הודתה שהיא עשתה "מייקל מאיירס-אד" לאחותה, בהתייחסה לדמות מסרט האימה "ליל כל הקדושים" משנת 1978.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההערה הביזארית והמפחידה הגיעה כשמילר שמעה את הטלפון הסלולרי שלה מצלצל את שיר הנושא של הסרט.

הגילויים הללו התפרסמו במהלך דיון שנערך השבוע במטרה לקבוע האם יש לדון את מילר, כיום בת 16, כבוגרת לאחר שהואשמה ברצח אחותה שישנה במיטתה עם סכין מטבח אשתקד.

בינתיים, אמם של שתי הבנות מתחננת שהבת לא תיכלא מאחורי סורג ובריח, וטוענת שהיא לא רוצה שקלייר תיענש על משהו "שלא בשליטתה".

במדינת פנסילבניה כתבי אישום על רצח מתחילים בבית המשפט למבוגרים, אך ניתן להגיש עתירה למען שפיטה בבית המשפט לנוער, שם מושם דגש רב יותר על טיפול ושיקום.

נכון לעתה התביעה וההגנה הציעו עדויות שונות וטיעונים סותרים לגבי האם יש לשפוט את מילר כבוגרת או כנערה ואם ניתן לשקמה או לא.

"אנחנו אוהבים את שניהן. אני יודעת שקלייר לא התכוונה לעשות את זה. איבדנו את הלן ואנחנו לא רוצים לאבד גם את קלייר", העידה אמה מארי מילר ביום שני.

"אנחנו לא רוצים שהיא תיענש, ושהיא לא תקבל עזרה ותתרחק לתקופה ארוכה בגלל משהו שלא בשליטתה. אנחנו לא יכולים לאבד גם אותה".

האחות הגדולה סבלה משיתוק מוחין והייתה מרותקת לכיסא גלגלים.

שני פסיכיאטרים אמרו בבית המשפט שמילר סבלה מפסיכוזה, דיכאון וחרדה, כשמילר אמרה להם שהיא שמעה קולות שאף הובילו אותה לנסות לחתוך את גרונה בלילה שבו אחותה נרצחה.

התובעים טענו שהודעות טקסט מוכיחות שמילר רצתה לפגוע באחרים.

עוזרת התובעת המחוזית איימי מולר טענה בבית המשפט שמילר היט "ילדה שהיה לה הכל אבל היתה אובססיבית לרצח".

42% לא
58% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE