הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צוקרברג: "אנחנו בפני אחת הירידות הכלכליות הגדולות בהיסטוריה"
בבריף מיוחד שנתן לעובדים במסגרתו הודיע על קיצוץ בגיוסים, על הקצאת מקומות עבודה רבים יותר למפקחי ביצועים, התוודה מייסד Meta על חששותיו העתידיים בנוגע לכלכלה האמריקאית

חברת האם של פייסבוק Meta Platforms חתכה את תוכניותיה להעסקת מהנדסים בכ-30% לפחות ביום חמישי, כאשר המייסד מארק צוקרברג מזהיר את העובדים מפני שפל כלכלי.

"אם הייתי צריך להמר, הייתי אומר שזאת עשויה להיות אחת הירידות הגרועות ביותר שראינו בהיסטוריה האחרונה", אמר צוקרברג לצוות העובדים שלו במהלך מפגש שבועי, שסאונדבייטים שלו הושגו על ידי רויטרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, Meta תכננה לגייס כ-10,000 מהנדסים חדשים במהלך השנה, אך צמצמה את הצפי ל-6,000-7,000, כפי שהודיע ​​צוקרברג באודיו.

החברה תותיר מספר תפקידים בלא מילוי ותגביר את הפירוח על ניהול ביצועים בניסיון להיפטר מעובדים שאינם מסוגלים לעמוד ביעדים, המשיכה רויטרס.

"באופן מציאותי, כנראה יש חבורה של אנשים בחברה שלא צריכים להיות כאן", המשיך צוקרברג, לפח דיווח הרשת.

"חלק מהתקווה שלי על ידי העלאת ציפיות ומטרות אגרסיביות יותר, ופשוט להגביר מעט את החום, היא שאני חושב שחלק מכם עשוי להחליט שהמקום הזה לא בשבילכם, ובחירה עצמית היא בסדר איתי", אמר צוקרברג לצוותיו, גם סמנכ"ל המוצר, כריס קוקס הסכים עם הסנטימנט שהביע צוקרברג, לפי רויטרס.

"אני חייב להדגיש שאנחנו בתקופה רצינית כאן והרוח הקדמית עזה. אנחנו צריכים לבצע את עבודתינו ללא רבב בסביבה של צמיחה איטית יותר, שבה צוותים לא צריכים לצפות לזרימה עצומה של מהנדסים ותקציבים חדשים", כתב קוקס במזכר, שהגיע גם הוא לידי רויטרס.

לפי הדיווחים, פייסבוק הפסידה 500 מיליארד דולר מאז המיתוג מחדש ל-Meta, כך לפי 'פי-סי גיימר'.

עוד מתברר שיותר ויותר מומחים פיננסיים מציינים את המיתון המתקרב, ו-Meta אכן כבר אישרה הפסקות גיוס עובדים, אבל המידע החדש מהפגישה ביום חמישי הוא הפעם הראשונה שבה פורסמו נתונים מדויקים בנושא.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE