הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שנשפט ל-30 שנות מאסר באשמת סחר מיני - ר' קלי הושם במשמרת התאבדות
אחד הזמרים הגדולים של שנות ה-90 וה-2000 עומד לסיים את חייו בבית הסוהר, בינתיים הוא הושם במשמרת התאבדות, אך עורכת דינו טוענת - "מדובר בעונש בשל תהילתו"

ר' קלי הוצב ביום שישי במשמרת התאבדות במתקן המעצר מטרופוליטן שבברוקלין, ניו יורק, בשל "תהילתו ואופי פשעיו" כך לפי הניו יורק פוסט.

משמרת הההתאבדות של קלי החלה ימים ספורים לאחר שנשפט ל-30 שנות מאסר באשמת סחיטה וסחר מיני, שהחלו לפי כתב התביעה עוד בשנות התשעים, כך דיווחה אמש רשת CNN.

אך עורכת הדין של קלי, ג'ניפר בונז'אן, הצהירה שהצעד הזה נעשה למרות העובדה שקלי אינו התאבדותי כלל וכלל. "האירוניה של לשים מישהו במשמרת התאבדות כשהוא לא התאבדותי היא שהדבר בעצם רק גורם ליותר נזק", אמרה בונז'אן לתקשורת האמריקאית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בונז'אן דיברה גם עם התובעים ודיווחה להם כי קלי עצמו חושש מאוד להיות מושם במשמרת התאבדות.

האמן המנודה והמבוזה בן ה-55 היה אמור לשלוח דוא"ל לעורכת דינו לאחר שנלקח בחזרה לבית המעצר בתום הקראת גזר הדין, אך הוא מאז לא הצליח ליצור עימה קשר עדיין.

"זהו עונש על היותו אדם בעל פרופיל גבוה. וזה מחריד בכנות", אמרה בונז'אן על מה שהיא רואה כיחס מפלה כנגד מרשה.

עוד התעקשה עורכת דינו של קלי שהמהלך היה מיותר במקרה של כוכב ה-R&B אולי הגדול באמריקה בעשורים האחרונים שמעולם לא הראה סימן לסכנה עצמית.

"להעמיד מישהו במשמרת התאבדות בתנאים שכאלה זה אכזרי ויוצא דופן ובכלל לא צריכים את זה", קבעה.

לאחר גזר הדין עליו הוכרז ביום רביעי, קלי עדיין צריך להתמודד עם אישומים פדרליים נוספים במדינת אילינוי ועם משפט מדינתי נוסף המתקיים במקביל במדינת מינסוטה, כך לפי דיווחי TMZ.

הוא ככל הנראה ישאר במאסר עד סוף חייו.

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE