הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכב הסרט ״שהאזאם״ חושף: ״אמא שלי אמרה לי שהייתה שמחה אם הייתי מת״
השחקן ההוליוודי זאקרי לוי הוציא לאחרונה ספר אוטוביוגרפי חדש וחושפני, ומסגרת מסע הקידום שלו, התראיין וסיפר על ילדות מורכבת וקשה בצל אימו שסבלה מהפרעות נפשיות ומחשבות אובדניות

את השחקן ההוליוודי זאקרי לוי רובנו מכירים מהסרט ״שהאזאם״, אך לאחרונה, החליט הכוכב המצליח לכתוב ולהוציא ספר אוטוביוגרפי חדש, החושף את חייו האישיים, ובעיקר את תקופת ילדותו המורכבת, אשר הובילה לשנים ארוכות של דיכאון, חרדה, מחשבות אובדניות, וערך עצמי נמוך. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד חושף לוי כי לאורך כל ילדותו גדל לצד אימו המתעללת, אשר סבלה מהפרעות נפשיות, ואב חורג קשוח עם דרישות בלתי אפשריות. במסגרת קידום הספר, הגיע השחקן להתראיין בפודקאסט של העיתונאית אליזבת ורגאס, שם הרחיב וסיפר מעט מה בדיוק קרה שם, או במילים אחרות, מה הספר מבקש לחשוף.

״לקח לי זמן להבין שאני מתמודד עם דיכאון וחרדה, זה קרה רק בגיל 37. אז חוויתי התמוטטות נפשית מוחלטת. אני זוכר שישבתי ברכב שלי, אחזתי בהגה, ופשוט הזזתי את הגוף אחורה וקדימה, כאילו ניסיתי לנער מעצמי משהו. בכיתי וצעקתי לאלוהים שיציל אותי״, סיפר לוי.

עוד שיתף ואמר כי הרגיש לאורך השנים בדידות קשה, כאילו אף אחד לא שם בשבילו. ״האפלה פשוט סבבה אותי, הכישלון שהרגשתי, כל זה ועוד פשוט גרמו לי לחשוב שאני לא אצא מזה״, הסביר. נקודת המפנה הייתה כאשר חברו הטוב הצייע לו ללכת לטיפול בבית חולים פסיכיאטרי במשך חודש. 

עוד סיפר כי אימו אמרה לו פעמים רבות בילדות דברים קשים במיוחד. ״היא הייתה מטיחה בי מעת לעת שהיא פשוט הייתה שמחה יותר אם הייתי מת. אמא שלי היא תוצר של הסביבה בה גדלה. היא עברה התעללות על ידי אמא שלה, וכל זה דחף אותה לחפש פתרון ומילוט בסמים, לא יכולתי לכעוס עליה״, סיכם השחקן. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE