הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר ההכרזה על פרישה ממשחק: קמרון דיאז חוזרת למסך הגדול
עשור מאז הסרט האחרון שלה וארבע שנים לאחר שהכריזה באופן רשמי ופומבי כי החליטה לפרוש ממשחק לטובת התמקדות במשפחה ובמותג היין האורגני שלה, חוזרת השחקנית האהובה לככב בסרט חדש שיופק על ידי נטפליקס

את קמרון דיאז לא ראינו שנים רבות על המסך, אך יש לך סיבה די טובה. הכוכבת הכריזה לפני מספר שנים כי החליטה לפרוש מהתעשייה ולהתמקד במותג היין האורגני שלה ובמשפחתה האהובה. אחרי שהמעריצים כבר קיבלו את גזר הדין, והנמיכו ציפיות, דיאז מפתיעה ובגדול, וחוזרת למסך בסרט ראשון מזה עשר שנים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסרט המדובר, קומדיית אקשן בהפקת ענקית הסטרימינג ״נטפליקס״, העונה לשם ״Back In Action״, מגיע כאמור עשור מאז הפעם האחרונה שראינו את דיאז על המסך, שם תככב לצידו של ג'יימי פוקס. העלילה טרם פורסמה, אך לפי הדיווחים, הסרט צפוי לצאת במהלך שנת 2023.

דיאז ופוקס כיכבו יחד בסרט ״אנני״, אי שם בשנת 2014, וזו למעשה הפעם האחרונה בה שיחקה קמרון בסרט. מקורב לשחקנית סיפר לאחרונה כי מי שהצליח לשכנע את דיאז היה פוקס בעצמו, ואכן, לא מזמן פרסמה השחקנית פוסט בנושא וכתבה: ״רק ג׳יימי פוקס יכול לגרום לי לחזור לאקשן. אני לא יכולה לחכות, זה יהיה אדיר״.

כזכור, קמרון דיאז הייתה השם החם ביותר בעולם הבידור לפני עשור. הבלונדינית עם הרגליים הארוכות כיכבה בשורה של שוברי קופות ומיצבה עצמה כשחקנית קומית נהדרת שלא מפחדת לקחת מגוון רחב של סרטים שונים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE